Gå til innhold

Silent Twin kjøler


vihovde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg kjøpte Silent Twin kontaktet jeg Microplex for å finne ut hvor stor prossesor man kunne bruke den sammen med. Det de kam med til svar var at den passet til alle Athlon prossesorer på markedet og var tenkt på markedet med det første. Dette var i perioden XP 2800+ kom, så den skulle passe.

 

Jeg bruker den sammen med Xp 2200, og det fungere smertefritt. Men kan nok være greit med bra kjøling i kabinettet.

 

MVH

 

Sasund

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte meg også en Silent Twin. Jeg kjører den på en 1800+ ( bare?  :wink: )  Min ligger på ca. 40C idle med 3 stk kbinettvifter... Er dette en ok temp?

 

Skulle vel tro at det er en "liten" forskjell på dine 1533 Mhz, sammenlignet med mine 2000 Mhz når det kommer til kjøling :roll:

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte meg også en Silent Twin. Jeg kjører den på en 1800+ ( bare? :wink: ) Min ligger på ca. 40C idle med 3 stk kbinettvifter... Er dette en ok temp?

 

Skulle vel tro at det er en "liten" forskjell på dine 1533 Mhz, sammenlignet med mine 2000 Mhz når det kommer til kjøling :roll:

 

hææ??

XP1800= 66.0W

Xp2400= 68.31W

 

Er ikke så veldig stor forskjell det da.. Dere må tenke på ting før dere svarer... :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...