ukcs Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 En ting jeg har lurt på noen ganger når jeg spiller css på public. Dere vet nede i høyre hjørnet på skjermen så kommer nicket opp når noen trykker "k" og sier noe. Vel noen ganger kommer nicket opp så kommer det en liten musikksnutt eller lyd,,feks cartman som sier "omg i killed kenny" eller noe.. Hvordan gjør får man til det? og please, jeg har ikke tenkt til å spamme noen servere med det, men jeg vil gjerne lære meg det, så ikke nevn det en gang
Jooakim Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 Jeg vet at myg0t (en gjeng med idioter som lager cheats) var vel de første ute med "voice-annoying-script" - altså for å spamme og plage andre på servere. Jeg vet hvordan en lager ett, men jeg gir det selvfølgelig ikke ut på et offentlig forum, og heller ikke til personer jeg ikke sikker på om jeg kan stole på. Slike "voice-annoying-scripts" resulterer i HLGuard-ban, om serveren har det inne. Du må tenke på at det ikke er sikkert alle vil høre på de "omg you killed Kenny!"-lydene, og om du hadde spilt en eneste slik greie på de serverne jeg er admin på, hadde du røket rett ut. Folk generelt som bruker K-knappen er veldig irriterende.
ukcs Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Skrevet 22. juni 2007 Jeg vet at myg0t (en gjeng med idioter som lager cheats) var vel de første ute med "voice-annoying-script" - altså for å spamme og plage andre på servere. Jeg vet hvordan en lager ett, men jeg gir det selvfølgelig ikke ut på et offentlig forum, og heller ikke til personer jeg ikke sikker på om jeg kan stole på. Slike "voice-annoying-scripts" resulterer i HLGuard-ban, om serveren har det inne. Du må tenke på at det ikke er sikkert alle vil høre på de "omg you killed Kenny!"-lydene, og om du hadde spilt en eneste slik greie på de serverne jeg er admin på, hadde du røket rett ut. Folk generelt som bruker K-knappen er veldig irriterende. 8920247[/snapback] Joda jeg vet det. Tro meg jeg vet "alt" om de j%la mygot folka.. Men som du sa, de er en gjeng useriøse cheatere og spammere med litt for mye kunskap for sitt eget beste. Har fått banna et par av de fra et par servere før.. Skjønner at du ikke vil legge det ut på et public forum da det kan komme tilbake å hjemsøke deg på serven din .. Men jeg hadde uansett syntes det var gøy å vite hvordan jeg gjør det, så om du ikke har noe mot det så hadde det vært artig om du kunne pm meg hvordan man gjør det.. Men jeg skjønner deg for all del om du ikke gidder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå