zaico Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 Jeg skal få subtitles i divx filmene, så det spilles av på en standalone dvd-spiller! Men når jeg bruker submux blir filene ca 200kb og jeg ser de første 2 sek av filmene! Noen som vet hva som kan være feil, eller vet om annen programvare som gjør det samme?
mandela Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 (endret) du har lest denne? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=559777&hl= bruker du passende filtype for untertekster (jfr guiden over)? Endret 22. juni 2007 av mandela
zaico Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Skrevet 22. juni 2007 Jepp har lest den, og bruker submux som vist i guiden, men filen blir ca 300kb stor og ca 3 sek film! Mulig submux ikke er helt "Vista ready" Finnes det andre programmer som gjør det samme?
Torbjørn T. Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 Eit alternativ er å bruke t.d. DVD Santa for å brenne filmane til DVD. Som det står i kommentarane på sida, berre pass på at .srt-fila ligg i same mappe som videofila og har same namn som denne, so vert det gjort automatisk. Mulig submux ikke er helt "Vista ready"Kan vere. Prøvde SubMux ein gong, og det fungerte, sett bort frå at fila ikkje kunne spelast av i VLC. MPC og WMP derimot gjekk fint, men undertekstane kom ikkje fram i WMP, ettersom VobSub ikkje vart «aktivert».
zaico Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Skrevet 25. juni 2007 Var faktisk så lett at det ble vanskelig.. Brente en vanlig data-dvd og omdøpte sub fila til det samme som videoen, fungerte som bare juling i Nero! Takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå