Gå til innhold

Sunny Beach, Bulgaria=)


Anbefalte innlegg

Vi tipset alltid. Etter én dag med spylukta fikk jeg vennen min til å gå ned i resepsjonen for å forklare hva som hadde skjedd, for å få det fikset. 2 timer senere kommer det en fyr inn på rommet. Går inn i 'gangen' og snakker til oss på Bulgarsk. Flikker lysbryteren av og på noen ganger mens han kikker i taket og går ut igjen. Hva faen?

1 time etter på går jeg ned i resepsjonen og spør når de har tenkt å komme å fikse senga, og da kommer de etter 5 minutter.

Gammel jævel med hvit hatt ja. Det skulle stått skilt utenfor det hotellet "No fun allowed".

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi tipset alltid. Etter én dag med spylukta fikk jeg vennen min til å gå ned i resepsjonen for å forklare hva som hadde skjedd, for å få det fikset. 2 timer senere kommer det en fyr inn på rommet. Går inn i 'gangen' og snakker til oss på Bulgarsk. Flikker lysbryteren av og på noen ganger mens han kikker i taket og går ut igjen. Hva faen?

1 time etter på går jeg ned i resepsjonen og spør når de har tenkt å komme å fikse senga, og da kommer de etter 5 minutter.

Gammel jævel med hvit hatt ja. Det skulle stått skilt utenfor det hotellet "No fun allowed".

9238993[/snapback]

 

Hahaha! Bra det ikke var kun meg som reagerte på de folk på det hotellet! Og frokosten der smakte rett og slett dass!

 

Men litt digg å sitte i bassenget å bestille drinker da:p På de barkrakkene! :)

Du møtte tilfeldigvis på ei gammel hore som satt i den veksleautomaten i lobbyen da? Faen så sur hu va!

Lenke til kommentar

haha serr, dere krever for mye ut av bulgaria. Syns alle ser det helt totalt feil jeg. Folk virker ikke grinette, men de lever jo på en helt annen måte enn oss bortskjemte her i norge. De jobber jo et helt år for hva vi kan tjene i mnd, det er latterlig.

 

Men hotellene er jo ikke akkurat de råeste som finnes, men det duger lenge nok. Hvertfall på de hotellene jeg og mine venner har vært på. Aldri vært noe som helst problem, jeg har ikke vært der i år da så skal ikke si så veldig mye akkurat der.

 

Men i følge hva dere har skrevet her inne så virker alt det som er sagt på nyhtene og alt veldig useriøst. Det som skjedde der nede skjer jo nesten hver helg her i norge, så ser ikke helt forskjellen her jeg.

Lenke til kommentar
Nja, du risikerer å bli "overtalt" til å kjøpe ting midt klinkende edru på ettermiddagen. Man bør være litt forsiktig.

9128587[/snapback]

 

 

Ja, de kommer hvertfall med sånne folk som selger bær... de gir deg ei bær, så tvinger de deg nærmest til å kjøpe en pose...:p

 

Skubba foressten ned en sånn kis hjem fra fylla der nede... :innocent: haha, dritkult :D

9129364[/snapback]

 

Haha ja det må jeg si var skikkelig rått gjort. Et eksempel på hvor problemene ligger :)

Lenke til kommentar
haha serr, dere krever for mye ut av bulgaria. Syns alle ser det helt totalt feil jeg. Folk virker ikke grinette, men de lever jo på en helt annen måte enn oss bortskjemte her i norge. De jobber jo et helt år for hva vi kan tjene i mnd, det er latterlig.

 

Men hotellene er jo ikke akkurat de råeste som finnes, men det duger lenge nok. Hvertfall på de hotellene jeg og mine venner har vært på. Aldri vært noe som helst problem, jeg har ikke vært der i år da så skal ikke si så veldig mye akkurat der.

 

Men i følge hva dere har skrevet her inne så virker alt det som er sagt på nyhtene og alt veldig useriøst. Det som skjedde der nede skjer jo nesten hver helg her i norge, så ser ikke helt forskjellen her jeg.

Det andre hotellet (Jupiter) var kjempe fint, og generelt sett var alle vi traff kongefolk. Vi hang til og med på byen med den ene kelneren fra stamresturanten vår. Er bare Balaton jeg klager på.

Lenke til kommentar
Nja, du risikerer å bli "overtalt" til å kjøpe ting midt klinkende edru på ettermiddagen. Man bør være litt forsiktig.

9128587[/snapback]

 

 

Ja, de kommer hvertfall med sånne folk som selger bær... de gir deg ei bær, så tvinger de deg nærmest til å kjøpe en pose...:p

 

Skubba foressten ned en sånn kis hjem fra fylla der nede... :innocent: haha, dritkult :D

9129364[/snapback]

 

Haha ja det må jeg si var skikkelig rått gjort. Et eksempel på hvor problemene ligger :)

9257306[/snapback]

 

 

Problemet er at de presser på deg slike jævla druer... såå shuttie

Lenke til kommentar
Nja, du risikerer å bli "overtalt" til å kjøpe ting midt klinkende edru på ettermiddagen. Man bør være litt forsiktig.

9128587[/snapback]

 

 

Ja, de kommer hvertfall med sånne folk som selger bær... de gir deg ei bær, så tvinger de deg nærmest til å kjøpe en pose...:p

 

Skubba foressten ned en sånn kis hjem fra fylla der nede... :innocent: haha, dritkult :D

9129364[/snapback]

 

Haha ja det må jeg si var skikkelig rått gjort. Et eksempel på hvor problemene ligger :)

9257306[/snapback]

 

 

Problemet er at de presser på deg slike jævla druer... såå shuttie

9257467[/snapback]

 

Ja, tenk om det var deg som var denj personen som bodde der nede i fattig strøket. Tenkte du ville sagt det da også, tenk deg litt om før du snakker gutt.

Lenke til kommentar

Hvorfor må egentlige alle reise dit det er "trendy" og reise?

 

Jeg sier ikke at det ikke finnes turister langs den Franske riviera, men dt er mye mer avslappet der, folk samler seg ikke på alle steder...

 

Portugal er også kjempe fint, men Algarve kysten er riktignok overfylt av turister...

Lenke til kommentar

Sunny Beach har jo blitt en stor ungdomsplass å feste på. Men etter alt det tullet som har skjedd så vil nok det her bli dårligere. Uansett så hadde det aldri stoppet meg å dra ned til neste sommer.

 

Flere venner av meg som har vært der, uten å opplevd noe som helst dritt.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...