Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

"When your wondering what to say, or how you look... just remember... she is already out with you. That means, she said yes, when she could've said no. That means she made a plan... when she could've just blown you off. So that means it is no longer you job to make her like you..."

John Alexander - How to become an Alpha Male? Mener å ha lest noe sånt i den boka i går, forøvrig en av de bedre bøkene jeg har lest. Mye nyttig om oppførsel, tankegang og det som gjør en alfa til en alfa ;)

 

Som sagt, så har jeg drevet med alfa-materiale i det siste. Skal lese Xuma-boken når jeg får tid, føler det er mye nyttig i den type bøker... da jeg har sett det meste fra RSD og Mystery.

Endret av Working Class Hero'
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker boka, selv om den virker litt basic så er den flott for selvtillit, og mye av det den inneholder er bra materiale som bidrar til å forbedre kroppskontakt o.l. Her er forøvrig sitatet jeg snakket om, et av mine favorittsitater:

 

You can pretty much assume the woman is attracted to you if she has

agreed to meet with you, given that you've already been pre-screened by her for

appearance and personality. So once you meet, it's a simple process to get laid,

since you'll be alone with her.

Endret av Working Class Hero'
Lenke til kommentar
Karer, la oss nå ikke glemme at det er PUA vi driver med her. De fleste av oss her har mer enn over gjennomsnittlig erfaring når det kommer til sjekking, vi er bedre tilpasset, vi vet hvordan sosial dynamikk fungerer og vi vet nok om jenters tankegang til at vi kan fjerne logikken fra tankene deres. Når du fjerner logikk fra en jentes tankegang, og får henne emosjonell så er det ingen problem å close henne... enten hun er gift, singel, i et forhold eller forlovet. Dette er farlig med PUA, og her har vi hele konseptet med light-PUA vs dark-PUA. Ærlig talt, så er jeg nesten redd for meg selv pga det her. Jeg er også redd for PUA's, pga. jeg vet at min framtidige kjæreste kan møte på en PUA hvor som helst. Og, hvis han er dyktig så kommer nok forholdet til å gå i 1000 knas.

 

Jeg tar ikke på meg noen skyld i det her, det var hennes feil som ikke fortalte om kjæresten sin. Jeg gamer en jente til et viss punkt, og jeg stopper når jeg mener det er rett. Her satte jeg en fullstendig stopper, inntil videre. Hvis du skal være utro, så ikke regn med meg. Da forlater du fyren, og heller går inn i et sunt forhold der en ikke føler noen mangler... eventuelt blir singel og puler halve Asker, for å ordne problemene dine. Kall meg gammeldags, men utroskap er fy uansett motiv. I'm not going anywhere close to that shit.

 

Til å være en fantastisk sjekker, så kom du ikke så langt.

post-53950-1258477343_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Til å være en fantastisk sjekker, så kom du ikke så langt.

Venta på den der :p

 

 

x6kfuw.gif

 

Ba dum pish!

 

 

 

 

Men, seriøst. Jeg er klar over at ting kunne ha blitt gjort bedre, men tenk om jeg hadde eskalert drittfort og kommet i trusene på hun... uten at jeg legger merke til hvorfor det er LMR. Vel, kanskje jeg slapp unne å få bank av en sur chode :S? Den nye regelen min er å spørre en jente om hun er 100% singel før jeg beveger meg mot close... og å eskalere fortere ffs.

 

--------------------

 

Thrice:

 

Jeg skal ikke si noe imot det, da mennesker har fått gaven som heter sunn fornuft. Du må innrømme at hvis en jente er lei av forholdet sitt, eller krangler med kjæresten og går ut med noen venninner. Deretter møter hun på en slick PUA og han får henne til sengs, uten at hun egentlig ikke har så mye lyst... men velger å ikke bry seg om det fordi hun føler forholdet er dødt, så kan man ikke skylde kun på hun? Det er alltid flere faktorer som spiller inn...

Lenke til kommentar
Til å være en fantastisk sjekker, så kom du ikke så langt.

Venta på den der :p

 

 

x6kfuw.gif

 

Ba dum pish!

 

 

 

 

Men, seriøst. Jeg er klar over at ting kunne ha blitt gjort bedre, men tenk om jeg hadde eskalert drittfort og kommet i trusene på hun... uten at jeg legger merke til hvorfor det er LMR. Vel, kanskje jeg slapp unne å få bank av en sur chode :S? Den nye regelen min er å spørre en jente om hun er 100% singel før jeg beveger meg mot close... og å eskalere fortere ffs.

 

--------------------

 

Thrice:

 

Jeg skal ikke si noe imot det, da mennesker har fått gaven som heter sunn fornuft. Du må innrømme at hvis en jente er lei av forholdet sitt, eller krangler med kjæresten og går ut med noen venninner. Deretter møter hun på en slick PUA og han får henne til sengs, uten at hun egentlig ikke har så mye lyst... men velger å ikke bry seg om det fordi hun føler forholdet er dødt, så kan man ikke skylde kun på hun? Det er alltid flere faktorer som spiller inn...

Ikke kall han en chode automatisk, fordi han kanskje ikke er en pua.

 

Her er hvorfor du kan skylde på hun. Med mindre hun blir voldtatt, så kan du alltid skylde på hun.

Lenke til kommentar
Jeg skal ikke si noe imot det, da mennesker har fått gaven som heter sunn fornuft. Du må innrømme at hvis en jente er lei av forholdet sitt, eller krangler med kjæresten og går ut med noen venninner. Deretter møter hun på en slick PUA og han får henne til sengs, uten at hun egentlig ikke har så mye lyst... men velger å ikke bry seg om det fordi hun føler forholdet er dødt, så kan man ikke skylde kun på hun? Det er alltid flere faktorer som spiller inn...

 

I de fleste tilfeller så vil dette bare være pga han greier å trigge de seksuelle spenningene hennes, og er nettopp det at hun har FOR mye lyst til at hun greier å stoppe det - og langt ifra bare pga hun føler forholdet er dødt... Virker som om du tenker veldig følelsesmessig og logisk innenfor pua, og jeg ville vært overraska hvis det kom noe godt ut av det.

Endret av DMN
Lenke til kommentar
I de fleste tilfeller så vil dette bare være pga han greier å trigge de seksuelle spenningene hennes, og er nettopp det at hun har FOR mye lyst til at hun greier å stoppe det - og langt ifra bare pga hun føler forholdet er dødt... Virker som om du tenker veldig følelsesmessig og logisk innenfor pua, og jeg ville vært overraska hvis det kom noe godt ut av det.

Det skal noteres ned :), følelser skal egentlig ikke være en del av selve sjekkeprosessen. Den biten med logisk skjønte jeg oppriktig ikke, er egentlig ikke PUA ganske logisk når det gjelder hva som skal til for å close en jente?

Lenke til kommentar
Thrice:

 

Jeg skal ikke si noe imot det, da mennesker har fått gaven som heter sunn fornuft. Du må innrømme at hvis en jente er lei av forholdet sitt, eller krangler med kjæresten og går ut med noen venninner. Deretter møter hun på en slick PUA og han får henne til sengs, uten at hun egentlig ikke har så mye lyst... men velger å ikke bry seg om det fordi hun føler forholdet er dødt, så kan man ikke skylde kun på hun? Det er alltid flere faktorer som spiller inn...

 

 

Jeg burde egentlig poste innleggene dine i den store kvinnfolk-logikk tråden.

 

Det er KUN hennes feil hvis hun knuller en annen en. Såfremt du ikke har lurt i henne rohypnol eller en annen form for date-rape drug vet hun utmerket godt hva hun gjør.

 

'Har ikke så lyst men gjør det alikevel' - bitch please.

 

Hun har 100% ansvar for å holde seg innenfor rammene i forholdet, eller slå opp. Det spiller ingen rolle om hun har kranglet, er full eller har rævva selvtillit. Folk som fraskriver seg ansvar eller synes det er greit er patetiske.

Lenke til kommentar

Liker den tankegangen på en måte, verste er jenter som gnåler om at de hadde seg i fylla og skylder på alkohol. Jeg hadde en venninne som hadde sex med en fyr på en fest, og hun sier at hun ikke kan kontrollere seg selv når hun drikker. Vel, etter at de hadde seg... så var det blod på hele sengen, vi snakker åsted-mengde blod. Så ille at han duden som hadde sengen kjøpte ny seng til slutt, ikke spør meg hva de drev med. Hun hadde mensen, og ba folk passe på henne så dette ikke skulle skje. Hun skylder på fylla, men spør meg om fyren har dame osv dagen der på. Altså, det er din feil at du velger å drikke når du blir slik, hjelper ikke å skylde på fylla for du har ansvar for den. Genialt...

 

Dette er et ekstemtilfelle riktignok, men du mener at en jente ikke kan skylde på noen andre omstendigheter enn seg selv om hun er utro? Jeg vet ikke om det strekker helt til, eller ikke. Til en viss grad forstår jeg det, men det må da finnes noen formildende omstendigheter...

Lenke til kommentar
Jeg forstår meg ikke på de som sier at "alle kan være utro". Jeg har aldri, aldri vært utro og heller ikke i nærheten. Hvorfor skulle jeg det? Det frister ikke å hooke opp med andre gutter når man har en kjæreste hjemme. Er forholdet dårlig, så ender man det...

Jeg er helt enig. Hvis man ikke er fornøyd med forholdet man er i, ender man det. Men et dårlig forhold er ikke en nødvendighet for at utroskap finner sted.

 

Jeg er like sikker på at alle er i stand til å være utro som jeg er sikker på at alle er i stand til å drepe, under de riktige omstendighetene. Dette høres sikkert veldig brutalt ut, men det er fortsatt like sant. Om du tror jeg er helt på jordet, kan du for eksempel ta en kikk på Milgram's eksperiment som viser hva vi alle er i stand til, selv om vi ikke tror det er mulig.

 

Jeg har selv aldri vært utro (vært i ett fast forhold), og aldri drept noen, men du skjønner hva jeg mener. Sorry for off-topic.

Lenke til kommentar
Det er KUN hennes feil hvis hun knuller en annen en.

Dette kan ikke skrives nok ganger.

Prøver du å frigjøre deg for skyld nå? :wee:

Absolutt ikke, jeg har for lengst overtalt meg selv. Riktignok er ikke alle enig med meg, men noen må jo ta feil her i verden. Det er to stykker jeg burde klandre for at forholdet mitt rakner - meg selv og damen. Han tilfeldige doucheballen som klarte å lokke av henne Twilight-trusen en torsdagskveld kan ikke klandres for at jeg og min tidligere utvalgte ikke klarte å få forholdet vårt til å fungere.

Lenke til kommentar

Tusen takk for linken, har vært lenge på jakt etter noe lignende til sosiologien og sosialantropologien. Hatt en del diskusjoner om det der med læreren, og vi er enige om at den teorien stemmer for avvik og kriminalitet blant annet. Du er dagens helt for meg :p

 

Hvis vi ser på den teorien, og at omstendigheter virkelig kan få et menneske til å gjøre en bestemt ting... og putter det inn i en sjekkeprosess, så er det sånn at den personen som er i et forhold er ansvarlig for eget utroskap? Så, hvis en PUA skaper de rette omstendighetene for utroskap, puller triggerne på jenta og hun sier ja... så er det fullstendig hennes skyld fordi hun tok valget til slutt? Det er jo hennes valg, hun ble ikke presset til det men omstendighetene var der. Sounds like theory.

 

Skulle aldri tro utroskap kunne oppsummeres, siden alle er forskjellige... men mennesker flest tenker på den samme måten.

Endret av Working Class Hero'
Lenke til kommentar

Det er ikke vårt ansvar at jenta skal være trofast.

 

Du kan faktisk vri på det til at vi gjør dem en tjeneste. Enten kan du si at forholdet var dømt til å gå under siden hun var utro, eller så har du hjulpet forholdet ved å gi den mindre interesserte parten et lite kick.

 

Jeg spør sjeldent om jenter har type, har de type som de vil være trofast mot - så stopper de deg i eskaleringen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg spør sjeldent om jenter har type, har de type som de vil være trofast mot - så stopper de deg i eskaleringen.

 

Uenig. Jeg tror nesten alle jenter er tilbøyelige til å være utro, så lenge de blir stimulert på riktig måte. Uansett om jeg tar feil, så er det bare tull å si at jenter som ønsker å være trofaste stopper deg.

 

Stikkord:

Buyers remorse

Change of mood, not mind

Chick logic

Lenke til kommentar

Det er jo en grunn til at det alltid er "fyren som lurte dama til sengs" som alltid er skurken i klisjéer.

 

En oppegående person vil likevel forstå at dama som var utro var personen som hadde det største ansvaret. Den lugubre og creepy mannen som lurte dama trill rundt med sine fantastiske sjekketriks hadde jo selvfølgelig en finger med i spillet, han også - men det endelige valget ble likevel gjort av dama.

 

Milgram's forsøk viser oss at vi under press av en person som tar "ansvaret" kan gjøre ting vi ellers ikke ville ha gjort. Hvis denne personen er en PUA ute på sjekkern, kan vi tenke oss at det ikke er et stort problem å overtale gifte og opptatte damer til å gjøre litt av hvert. Noen vil være vanskeligere å overtale enn andre, men det eneste som gjelder da, er å varme dem opp emosjonelt - skape tiltrekning og gjøre dem kåte, skape et ønske - for så å konstruere en situasjon der et nei er utenkelig. Men dette er jo veldig kynisk, er det ikke? Det er en grunn til at mange styrer unna damer som går med giftering eller på en annen måte forteller at de er opptatt.

 

Noen som på død og liv ikke vil være utro mot partneren sin, vil sannsynligvis gjøre det de kan for å unngå å havne i en situasjon der utroskap er tenkelig - avvise folk som sjekker dem opp, og passe på å ikke komme for "nært" personer av det motsatte kjønn. Men, i en situasjon der følelsene er på plass og den andre personen insisterer, tar "ansvaret" og sier forsiktig at ingen trenger å få vite om dette, er alle i stand til å være utro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...