Gå til innhold

Link fra PHP-forumet til databaseforumet


Anbefalte innlegg

Er det mulig å opprette en link til databaseforumet fra php-forumet?

Det oversvømmes av databasespørsmål, og moderatorene har enten gitt opp, gitt blaffen, eller bare mangler kunnskapen til å se forskjellen på databasespørsmål og php-spørsmål.

 

Ikke misforstå. Jeg synes normalt at moderatorene gjør en flott jobb, men det er begrenset hvor mange av dem som har kjennskap til diverse programmeringsspråk, og jeg forventer ikke at de skal kunne skille mellom alle mulige spørsmål, men da burde dere kanskje lage noen "mini-moderatorer" som kan ta seg av akkurat disse forumene.

 

PHP er et språk bundet opp mot veldig mange forskjellige ting, som COM, database osv. Men det betyr ikke at alle spørsmål der noen prøver å gjøre noe i PHP hører hjemme i PHP-kategorien. Særlig gjelder dette databasespørsmål. PHP-kategorien dør, og jeg merker motivasjonen for å gjøre noe med det begynner å dale, ettersom det ikke ser ut til at det kommer noen skikkelig løsning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hele PHP-kategorien har blitt kjedelig det siste halvåret. Det er stort sett bare det samme som går igjen og igjen.

"Hvordan lage logginn, og jeg vil ikke gjøre noe selv"

"Hvordan lage sånn fancey ?side=....."

"Hvordan gjøre dittogdatt"

 

Hadde virkelig håpet at det en gang skulle komme en "Avansert PHP", da det en gang i fjor ble lagt inn ønske om det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+142

Det har nå gått 2mnd, og det er ikke kommet noe skikkelig tilbakemelding ifra en admin engang :/

 

Link til Databaseforumet i PHP-delen trengs.

Det opprettes nokså ofte tråder i PHPforumet som heller burde vært i Databaseforumet.

 

Blir gjerne "enklere" for brukere å da heller poste i Databaseforumet ;)

 

Edit; omg. deilig regnefeil

Endret av Slettet+142
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...