Gå til innhold

Er dette vanlig?


Otsu

Anbefalte innlegg

Er det spesielt å begynne å like operamusikk i en alder av 17? Jeg har hørt på noe Pavarotti og finner det ekstremt smakfullt. Men jeg kjenner ingen andre som er under 30 som liker eller hører på noe slikt. (Var en konsert hvor James Brown og Pavarotti sang sammen som fanget interessen min)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanlig er jo ikke så temmelig urelativt at det gjør noe, men å kalle det vanlig i den gemene hop er jo å ta i. Joda, du vil finne en del som faktisk liker det, men du vil nok finne desto flere som ikke har et spesielt forhold til klassisk musikk.

 

Pokker heller, hvem bryr seg egentlig om hva andre liker til syvende og sist. Er du opptatt av at andre kanskje misliker musikken din, ja da liker du den ikke godt nok selv.

 

:)

Lenke til kommentar
Pokker heller, hvem bryr seg egentlig om hva andre liker til syvende og sist. Er du opptatt av at andre kanskje misliker musikken din, ja da liker du den ikke godt nok selv.

 

:)

8907447[/snapback]

 

Om andre i vennegjengen ikke liker musikken min er meg revne likegyldig, det jeg var ute etter var synspunkter.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Om det er "spesielt" å høre på opera/operetter i din alder? Tja, det er nok relativt få som gjør det, så slik sett kan man si at det er spesielt, eller kanskje uvanlig er et bedre ord.

 

Bare fortsett å høre på musikken du liker... det ser det ut til at du har planer om å gjøre uansett, så... hva var egentlig poenget med innlegget? :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...