Gå til innhold

Gz med nethedrake folkens!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er folk helt rusa? Det er ikke "mange" som har den, det er noen få på hver server, de betse arena teamene fikk de etter arena season, og nye vil få den etter neste season er ferdig. Og det er ikke enn bug med rating, den skal gå ned, alle teams har gått ned, det er enn ny arena season, og konkuransen har startet på nytt. De blir ikke å fjerne de.

Lenke til kommentar
Så har det seg slik at man må ha skills for å få Gladiator tittelen og ikke en drøss med fritid som man måtte ha for å få rank 14.

8928713[/snapback]

nei?

8928981[/snapback]

 

Jooooo, man må nok ha skills skal man få opp ratinga og få tittel. Hvis jeg ikke tar helt feil får du tittel etter hvor høy rating du har. Ikke hvor mange matcher du har utkjempet. Hvis ikke hadde shamanen min hatt bra tittel men negativ rating :p

Lenke til kommentar
Bra at blizzard remova dragen og titlene til noobsa som ikke fortjente den.

8929571[/snapback]

 

Enig , selvom jeg var en av noobsa som ikke fortjente den.

Selve tittelen fortsvant ikke da.

Den er borte fra lista , men om man valgte tittelen før de fjerna den er man det helt til man bytter til noe annet :D

Lenke til kommentar
Er folk helt rusa? Det er ikke "mange" som har den, det er noen få på hver server, de betse arena teamene fikk de etter arena season, og nye vil få den etter neste season er ferdig. Og det er ikke enn bug med rating, den skal gå ned, alle teams har gått ned, det er enn ny arena season, og konkuransen har startet på nytt. De blir ikke å fjerne de.

8929030[/snapback]

Skal si du følger med. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...