Gå til innhold

Gz med nethedrake folkens!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg fikk den ikke. Og det var i grunnen ikke mange andre som fikk den heller. Uten å lete så så jeg kun 1 eneste slik arenadrage i går. Dette var på silvermoon serveren. Så her har nok ingen fått den som ikek skulle ha den.

8910328[/snapback]

 

Yosakis på hordesia skrøyt hemningsløst til meg på MSN om at han hadde fått den, og han har vært høyst idle i siste tia, så noen har nok fått den som ikke skulle ha :)

Lenke til kommentar

Jaja, de kan vel alltids bare kjøpe en vanlig flying mount istedet siden de allerede har trent riding opp.

 

Ser mange i den tråden som vil ha penga de brukte på riding skillen tilbake, for de ville aldri brukt 4000G ellers.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Hah, optimister om de tror de ser de gullmyntene igjen.

Jeg mistet ikke drage i alle fall :p

 

En kompis som ikke fikk drage har fremdeles tittelen tho.. gg blizz \o/

8926193[/snapback]

Når han bruker en annen tittel kan han ikke bruke Gladiator igjen.

8926906[/snapback]

 

Sannsynlig de bytter tittel da, liksom. :p

Lenke til kommentar
Sannsynlig de bytter tittel da, liksom.  :p

8928112[/snapback]

Har vel lite å si med den tittelen, forstår ikke helt vitsen

 

Meg selv , og veldig mange andre i guilde mitt (+mange som jeg ser video av) har ikke på visning for pvp tittel da dette er unyttig imo og bare forsøpler navnet deres.

 

Jeg gir vel stort sett faen i hvor mye tid de har til pvp, og man lar vel ikke en løpe sin veg pga tittelen når man er i bg? Er jo ikke sånn at man ser en gladiator løpe med flagget i wsg f.eks og man bare stopper opp "Ikke faen om jeg rører han, er jo Gladiator" :) (og for å legge til, nei er ikke misunnelig har vært HW selv)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...