ToLi Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Noen som har prøvd den muligens lekkede betaversjonen av crysis? Ser den ligger ut på nettet nå.
Mit Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Fra kommentarene på en ''side'': yahooshady yesterday fake? karmeck 23 hours ago Yes, fake. Try this: Stop the download and then force start and u get to 89,6 right of. And if u rar it it will becom a rar of 904kb. So there is nothing in it. zero. FAKE. defcom 3 hours ago DO NOT DOWNLOAD IT WILL FUCK UP YOUR SYSTEM BECAUSE IF YOU RUN IT YOU CAN NOT REMOVE IT ANYMORE IT WILL SAY THIS PROGRAM IS IN USE Har ikke testa selv men har en følelse av at det er kødd.
koronag Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Det er nok kødd, bare sjekk den andre tråden om "demoen". Kommentarer på diverse torrentsider sier også det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå