Varen Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Heisann. Jeg er en megastor fan av zombier og alt som hører til. Men jeg finner ikke så meget med zombiespill som er skikkelig tøft. Jeg vet selvsagt om resident evil-serien, og har spilt dem alle. Jeg lurer på om det er noen spill eller mods som har noe nice zombie action? Det jeg først og fremst tenker på er f.eks. first person shooters med store mengder skuddveksling og ammo. Gjerne så mye massakrering av levende døde som mulig. Jeg vet det er en mod til half-life som minner litt om cs, men den virker ikke som det jeg ser etter. Også kan jeg vel legge til at jeg foretrekker treige, hjernedøde zombier fremfor de som løper. Hadde vært fint med hjelp her. :] Er mulig det er begrensede valgmuligheter med spill, så mods funker fint det. Noe med bra grafikk hadde også vært fint. Og store mengder blod. Hjertelig hilsen Hans
Kimelimm Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Er fan av zombier og Resident evil jeg og... Det er et spill som heter "Land of the dead" og en sånn grønn zomibefyr jeg ikke husker navnet på blubber lelre noe!
fargoth Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 To spill du kan sjekke ut: Stubbs the Zombie: Land of The Dead - Road To Fiddlers Green:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå