Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Detter hodet av folk når man skyter dem i hodet med en pumpehagle? Hvis man skyter dem i beina, detter dem da ned på bakken og begynner å vri seg på bakken da? Eller fortsetter dem som før bare med litt mindre liv da?

Gjest Slettet+981234789
Skrevet
Detter hodet av folk når man skyter dem i hodet med en pumpehagle? Hvis man skyter dem i beina, detter dem da ned på bakken og begynner å vri seg på bakken da? Eller fortsetter dem som før bare med litt mindre liv da?

tror ikke du kan skyte av kropsdeler, men skyter du dem i benet detter de i bakken og reiser seg, og halter bortover,

her kan du se litt hvordan det er når de blir skutt:

Euphoria Natural Motion

Skrevet

San Andreas ble vel utsolgt på noen få timer? Regner med at det er RIMELIG mange som skal ha det denne gangen her og, så jeg dropper Gjøvik. Går heller på lokale (hvor dem får inn 4stk lolwtf) elkjøp, er der når dem åpner og grafser til meg et eksemplar.

Oj da! det var ikke mange eksemplarer, hvor bor du? for min del så skal jeg også stå på utsiden av min lokale elkjøp butikk klokken 10 og løpe inn også ta med meg et eksemplar.

Får bare ikke håpe de er for strenge med tanke på aldersgrensen, fikk inntrykk av dette når jeg var der oppe på fredag, er dessverre bare sytten. Men er jo alltids lov og prøve. Og de vil jo tjene penger, sant?

Går på skole på Dokka, så stikker bare innom elkjøp der. Det her gjaldt PS3 da, dem har sikkert flere eksemplarer av 360. Er på Dokka klokka åtte hver dag pga at jeg må ta en fattig buss, så er rimelig sikker på at jeg får. Hvis jeg ikke får kjøpt av en merkelig grunn, så blir det ekspresskjøring til Gjøvik. :p

Aldersgrenser skal ikke være noe problem, dem gir vel igrunn ganske faen. Hvertfall når du er såpass gammel. Selv 17 så håper det ihvertfall, blir rimelig emo hvis dem nekter meg å kjøpe det.

Lykke til!

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Skøt en i beinet, han kravla bortover skadd.

Skøt en politimann i hånda så han mista pistolen og den fløy bortover.

Sparka en i magen så han holdt seg til magen og haltet bortover.

Trur ikke folk dør så lett ved at du sparker og slår.

Slo en til hele livet var vekke og han lå der død på bakken.

Plutselig bare reiser han og halter videre uten noe helse i det heletatt. Kanskje det tilsvarer energi en mann har igjen når man holder på med melee?

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

GameTrailers.com Review om 8. timer.

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Har kun testet pistol og hagle.

Pistol trenger man gjerne 3-4 skudd på kroppen for at de skal dø.

Da snakker jeg midt i magen.. så folk tåler gjerne litt.

Hagle derimot dreper veldig bra på close range.

Men gjennom ruta på en bil på 0,5 meters avstand så dreper den noen gang ikke... litt bugga eller noe :)

Ikke sett at man kan skyte av hodet, noe som er like greit.

Fett nok om det går med sniper, men det får holde.

Skrevet

Passer kanskje ikke helt inn her, men det har jo med GTA å gjøre så tar en sjangs.

Har bestilt spillet til 360 på elkjop.no og lurer på om noen vet hvor de sender det fra og om jeg kan regne med å ha det på tirsdag? Bor i bergen.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet
Passer kanskje ikke helt inn her, men det har jo med GTA å gjøre så tar en sjangs.

Har bestilt spillet til 360 på elkjop.no og lurer på om noen vet hvor de sender det fra og om jeg kan regne med å ha det på tirsdag? Bor i bergen.

ja du kan regne med å få det på tirsdag hvis de sender det på mandag.

det tar 1 dag med posten, med mindre du ikke bor laaaaangt i nord..

Skrevet
Høres veldig bra ut! men ikke noen fontene opp fra halsen når man blåser hodet av noen? :(

wtf? :p med trykk på din " :( "

2mmy91: jeg tror ikke du kan regne med å ha det til tirsdag pga at du bestilte det så sent. siden det er så mange som vil ha det, mener jeg. hadde du bestilt for en måned eller to siden hadde det vært bedre. møt opp på spaceworld natt til 29. for de har nattåpent :) tror du har større sjanse for å få det da.

Skrevet

Bestilte det imorges og elkjøp.no la det ut for salg igår kveld og det står fremdeles at de har flere på lager.

Tar det ikke mer enn 1dag med posten? :O Bor ikke langt nord nei, skrev det i forrige posten min også men bor i Bergen.

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

nei har fåt vite det av onkelen til tanta mi som har en søster og ungen hennes har en bestevenn som skjenner en fyr som jobber i gametrailers

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...