Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Ingen barn jeg har sett hvertfall.

Men har sett mange andre gøye ting.

Jeg rev ut en mann av en bil, trur du ikke han var jøde? ;D

Med hatten sin og alt.

Så hører jeg noen som står og ser på sier noe med "jew".. tilfeldig?

Masse gøye detaljer..

Kjørte over en pølsebod så det lå pølser over alt.

Så kunne jeg plukke opp ei pølse og kaste på folk, men ikke spise

trur jeg. ;D;D;D;D;;D

Skrevet
Kjørte over en pølsebod så det lå pølser over alt.

Så kunne jeg plukke opp ei pølse og kaste på folk, men ikke spise

trur jeg.

har sett på en eller annen film at man kan kjøpe hamburger

Skrevet
spillet virker jo helt rått!

kom gjerne med flere slike ting du opplever :D

En annen veldig morsom ting du kan gjøre (setter det i spoiler hvis noen synes det er ødeleggende, men ingen storyspoiler):

Du får en mobiltelefon du kan ringe rundt med. Jeg tenkte med en gang at jeg skulle ringe 911, og da kan du velge politi, sykebil eller brannbil. Etter bare få sekunder kommer en politibil, sykebil eller brannbil til stedet du er :green: . Det er veldig praktisk med sykebil, fordi de kan heale deg også for en liten penge. Jeg har ikke testet noen flere telefonnummer enda, men det finnes kanskje andre morsomme steder å ringe også?

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

flere småting:

Prøver du å banke opp ei dame, så kommer ca alle menene som ser det, for å banke deg. Ganske naturlig vil jeg si.

Jeg kjørte inn i en svær tank ved en bensinstasjon, da sprang hele greia og jeg døde naturlig nok.

Løper du rundt uten å se deg så veldig for, så blir du veldig fort påkjørt av biler, du dør ikke, men tar skade.

Hvis jeg kjører på en bil, så kan han andre hoppe ut og skyte etter meg med pistolen sin.

Du kan plukke opp diverse småting som folk mister når du dulter bort i dem.. pølser osv, kan kastes på folk, men de tar ca 0 skade men klikker og vil drepe deg

Politiet kan av og til løpe etter andre, og du kan se på.

Jeg kjørte etter en sykebil som hadde full sirene på.. den bare kjørte rundt på måfå.

Biler begynner å brenne først litt, så sprer brannen seg i dem, til slutt sprenger dem.. noen ganger tar dette 10 sekunder, noen ganger kan den stå og brenne i 1 minutt før den sprenger.

Jeg har ennå ikke funnet noen våpen som bare ligger rundt og slenger

Når du skal be en venn/venninne ut på ting, så kan du velge masse rart.. dart, bowling, biljard, show, strippeklubb, fun-park osv

Du kan treffe tilfeldige folk på gata som hilser på deg og vil snakke med deg.. kom et ikon på kartet da jeg spaserte, så var det en annen fra samme land som meg trur jeg, som gav meg 100 dollar uten videre fordi han var rik

Hovedfiguren din snakker når han gjør ting. Kjører du over folk så kan han si "sorry, didnt mean to do that."

Noen folk går ut av bilen sin hvis de kjører på deg, men de står bare der.

Du kan svømme fra øy til øy, men uansett hvordan du går til de andre øyene, så får du 6 stjerner etter deg. Jeg klarte å bli kvitt de, men de kom bare tilbake med en gang.. Ettersom man trenger "visum" for å gå over broa.

I noen missions så skjer ting som gjør at en clipscene starter.. jeg trudde selvfølgelig det var scriptet på et mission hvor man skulle drepe en, ganske høyt inni et bygg. Første gang ble han dyttet gjennom ruta og landet i vannet langt nede.. det var et klipp og jeg kunne ikke styre noe. Neste gang hadde jeg tilfeldigvis med meg shotgun, så bare skøt han i øyet, da kom ikke den clipscenen.

Når du failer et mission kan du bare trykke "restart" på mobilen

En gang så ringte en av de første personene du treffer, for å spørre etter hjelp.. jeg var midt i en wheelie på MC'en, så dermed falt jeg av og samtalen ble avbrutt.. da fikk jeg -reputation hos denne fyren.

Fikk aldri noen samtale igjen fra han.

Er mye forskjellige ting inni der.

Vil du ikke vite gameplay så ikke les.

Skrevet

Takk for de herlige detaljene. Det er en ting jeg lurer på og det er om spillet er veldig blodig? etter jeg har sett de gameplay videone som ligger på nettet ser jeg ikke så mye blod.

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Spillet er ikke så blodig nei.

Men enkelte ting er jo genialt.

Slik som at hvis du kjører på en mann så han dør, så blir det

gjerne blod på bilen hvor du traff han ;]

Skyter du en med hagle og du ser veldig nærme, så kan det sprute blod

på skjermen. Jeg har kun hatt pistol og shotgun, så vet ikke om du

kan skyte av lemmer med sniper f.eks.

Men folk holder seg der de blir skadet.. kjører jeg på en og han ikek dør, så halter han eller holder seg for magen mens han prøver å stikke.

Skrevet

Spørsmål til deg Lindquist!

Hvordan var det å "klatre i telefon stolper"?

Dette har jo vært bekreftet en stund at er mulig, men har ikke sett noen gjøre det på gameplay vidz enda.

Skrevet
Spillet er ikke så blodig nei.

Men enkelte ting er jo genialt.

Slik som at hvis du kjører på en mann så han dør, så blir det

gjerne blod på bilen hvor du traff han ;]

Skyter du en med hagle og du ser veldig nærme, så kan det sprute blod

på skjermen. Jeg har kun hatt pistol og shotgun, så vet ikke om du

kan skyte av lemmer med sniper f.eks.

Men folk holder seg der de blir skadet.. kjører jeg på en og han ikek dør, så halter han eller holder seg for magen mens han prøver å stikke.

WTF? Når tid fikk du spillet?

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

fra hvor? og hvorfor 2? en til meg også?:p

Skrevet (endret)
189501.jpeg

oi..se hva som lå i postkassen idag,,,,,

2 stk av Xbox, og ja det ligger faktisk 2 stk til PS3 under. Hadde sponset bildet en klipp om jeg var deg. Litt suspekt :p

Endret av ReSSaA
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

XboxFamily står det på bildet. Ahem, busted :rofl:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...