Skogslik Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 (endret) Mhm - har hatt samtaler med absolutspill per e-post klokka halv to på natta. Noe som både vitner om utrolig servicevilje ... og kraftig underbemanning hehe, ja Absoluttspill er den beste nettbutikken. servicen er bare helt fantastisk. får alltid svar, uansett dag og tid! derfor GTA4 ble bestilt derfra Endret 24. april 2008 av Skogslik
gamerman Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Denne har gått totalt off-topic xD Bekreftede detalj: GTA IV har rå fysikk
Bruker-104685 Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Denne har gått totalt off-topic xD Bekreftede detalj: GTA IV har rå fysikk Si noe jeg ikke viste fra før av Da kan jeg si: Oii det viste jeg ikke att Niko Bellic er europeisk "IRONI" Tror ikke det kommer så mye mer "detaljer" da spillet nærmer seg sin release Tenk vi er så nærme gutta!!!
Armageddon Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 For oss som fortsatt sitter nøktern med hendene i fanget: nye screenshots.. Den cross-sykkelen ser farlig (og) morro ut..
mamama Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 (endret) For oss som fortsatt sitter nøktern med hendene i fanget: nye screenshots.. Jeg satt å så på han Justin-karen som streamer spillingen sin i en time i sted og Niko gikk blant annet ned en trapp. Fysikkmotoren er til å ta, føle, kose og spise på. Synes så synd på THQ når de skal prøve å selge Saints Row 2 Jeg for min del vil ikke være så interessert i det i august eller når det blir utgitt. Endret 24. april 2008 av mamama
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 sett litt på den streamen jeg å, men skal prøve så hardt så hardt og holde meg unna den...
Eremal Skrevet 24. april 2008 Forfatter Skrevet 24. april 2008 Denne har gått totalt off-topic xD Fixed!
gamerman Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 For oss som fortsatt sitter nøktern med hendene i fanget: nye screenshots.. Den cross-sykkelen ser farlig (og) morro ut.. Dette er xbox versjonen? Synes på en måte at vi har sett to forskjellige versjoner, de som har litt slik grafikk som dette og den som ser litt annderledes ut( Playboy X tarileren ) Men vet ikke jeg.. de ser begge helt fantastisk ut Uansett... Sykt Saints Row 2 kjøper jeg sikkert bare fordi det er litt gøy..
Snerk Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Denne har gått totalt off-topic xD Fixed! Men nå blir tråden lokkemat for triggerhappye moderatorer da.
Eremal Skrevet 25. april 2008 Forfatter Skrevet 25. april 2008 Har de ikke låst den nå, så kommer de sannsynligvis aldri til å gjøre det. Strengt tatt er det bare chatter de neste 4 dagene. Det blir ikke mere bekreftede detaljer, med mindre du spiller pirat da, og da blir jo tråden låst uansett? Kommer angivelig en update på nettsiden i morgen (eller idag om du nettop har stått opp). Men utenom det er det fint lite som dukker opp.
WinFS Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 tre ev de nordmenn spill GTA IV Nå.. se Liste: http://www.mygamercard.net/leaderboard.php...p;x=86&y=12
-sparks- Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 tre ev de nordmenn spill GTA IV Nå.. se Liste: http://www.mygamercard.net/leaderboard.php...p;x=86&y=12 Er nok rundt 300 andre, som for anledningen har nappet ut internettkabelen
Eremal Skrevet 25. april 2008 Forfatter Skrevet 25. april 2008 Drit i å poste youtube linker da. De er død innen få timer.
Bango Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Faen da! er altfor lenge igjen, får det sikkert ikke før på torsdag pga amazon.co.uk sin leveringstid og UPS. Heldigvis er det filmhelg uten internett, da går tiden fort
Mauro Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Er det den 29.April det skal ligge klart i butikken?
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 (endret) Skal bli artig. Første jeg skal gjøre er og skaffe meg G17 og skyte ned en person :!: I spillet altså. Endret 25. april 2008 av Slettet-1ZSK0pUMX2
iNtensimilla Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 I dag skal jeg ned på EB Games for å bytte inn Prey, PGR3 og MoH: Airbourne mot GTA IV og et gavekort på 100 kr
paranoide Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Mhm - har hatt samtaler med absolutspill per e-post klokka halv to på natta. Noe som både vitner om utrolig servicevilje ... og kraftig underbemanning hehe, ja Absoluttspill er den beste nettbutikken. servicen er bare helt fantastisk. får alltid svar, uansett dag og tid! derfor GTA4 ble bestilt derfra Samme her, de er solide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå