Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Da håper jeg du har rett, Lindquist :) . Men det skal sies at San Andreas hadde sine problemer på PS2 da det ble lansert, for ikke helt å glemme tidligere GTA-titler...

Koselig å høre at jeg er hatet av troll, Skogslik. Men jeg skal ikke poste noe mer her, så du slipper mer "trøbbel" fra meg.

Tiidus: Ikke la dette gå ut i en piratdiskusjon, det får vi ikke noe godt ut av.

Endret av sablabra
Skrevet (endret)
hvorfor skal eg spare deg sablabra?

mit hat mot nedlastere er like stort som viruset som infiserer norge..

Sender deg to boller og ei kransekake i posten, om du aldri har lastet ned ei fil ulovlig fra nettet. Hate seg selv er ikke noe sunt, fører til IRL-formatering.

Edit: Sorry, blir bare så provosert når.. lar det ligge der, ja. :p

Endret av Tiidus
Skrevet
Som sagt så valgte jeg å sette ned lesehastigheten til 8x da jeg flashet med ny firmware. Jeg tror i grunn det ikke har noen særlig innvirkning. Så vidt jeg vet så leser xbox 360 dvd-romen max rundt 8x når den leser dvd dual layer. Vi får vel vente til tirsdag for å se om problemet vedvarer.

Høres mer ut som det er generelle problemer med innlasting av data (f.eks. dårlig laser eller høy PIE/PIF på platen). Har spilt endel med drevet på 5X og har ingen problemer med lagg i teksturer.

Skrevet
hvorfor skal eg spare deg sablabra?

mit hat mot nedlastere er like stort som viruset som infiserer norge..

Sender deg to boller og ei kransekake i posten, om du aldri har lastet ned ei fil ulovlig fra nettet. Hate seg selv er ikke noe sunt, fører til IRL-formatering.

Edit: Sorry, blir bare så provosert når.. lar det ligge der, ja. :p

hehe xD

mente folk som laster ned til konsoller :whistle:

Skrevet

Brevet er fake. Gramatikken er jo helt forferdelig. For de som husker det: omtrent det samme brevet dukket opp like før Bioshock ble utgitt

Gjest Slettet+981234789
Skrevet
Det ser ut som vi kan få gta tidligere.

link

må være registrert for å se den linken

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

da må de sende det imorgen ivertfall, så jeg får det på lørdag.

skal ut en tur imorgen og se om jeg får tak i spillet i noen butikker i oslo.

Skrevet
Eneste jeg har lagt merke til, er at hvis enn kjører veldig fort så er det gjerne ikke

folk som går langs veien. Men er kanskje slik i de gamle gtaspillene også.

GTA har jo hatt et crappy siktesystem og popup av en annen verden tidligere, uten at det har satt noen demper på moroa. Jeg kan ikke se for meg at spillet skulle stinke mer denne gangen selv om det skulle ha sine gode, gamle skavanker. Håper de har tatt litt lærdom av Saints Row, for de fikk til mye bra med det spillet. Fyke ut gjennom frontruta når man får bråstopp i bil, gjør man hvertfall i SR. Og nå også i GTA :) Artig.

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Er også GPS-system i bilen.

Lo meg ihjel da jeg satte meg inn i en luksusbil som faktisk

snakket til meg.. "turn left.."

Fysikken er så SYKT digg..

Tenk det at du blir såvidt påkjørt forfra, i sånn 2 km/t.. da blir du faktisk dyttet så du nesten mister balansen, og Niko fester hendene på panseret for å få balanse igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...