Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Skrevet
De fleste butikker har nok fått inn kopier nå.

Ikke i norge, utifra hva jeg har fått med meg. Hvor fikk du infoen fra?

Ingen butikker i norge har dette spillet. Jobber selv i en butikk og spillet er ikke bestilt enda. Dette er fordi det sendes ut i to puljer, samt at bestillingene skal fordeles. Kanskje noen importører til nettbutikker og slik har fått tak i det, men butikker som Elkjøp og Lefdal har det ikke liggende på lager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okay, trolig det samme som skjer med de fleste butikker regner jeg med. Er det forresten noen som har noe mer info om "Polen-releasen" den 25.april? Er den confirmed eller bare et rykte?

Skrevet

ja, så får vi vel se på om en eller annen får tak i spillet, filmer og laster det opp da. Er første offisielle gameplay, men tror det kommer til å bli en god del før det. Håper jeg hvertfall!

Skrevet

Tror faktisk jeg skal styre unna gameplay-videoer, angrer allerede litt på at jeg har sett på diverse skjermbilder. Jo mer man er uvitende, desto høyere blir ekstasen første gang man trykker på stikka :)

Skrevet (endret)

Er det noen som vet om man kan "lokke" folk inn i bak gater med et eller annet? For å så denge løs på dem med balltre eller noe :p?

Isåfall, må man kanskje rope til de?

Endret av gamerman
Skrevet

*kaster meir ved på bålet*

Dan Houser har kommet med ein ny uttalelse ang forskjellen på ps3/360 reint grafisk i gta iv..

Please, stop. We cannae take any more. Speaking to 1up, Rockstar boss Sam Houser has admitted that the two versions of GTA IV do have visual differences.

“There’s a slight difference in the way they look,” he said. “I think that’s to do with really low-level technical stuff that I’m not the guy to explain. The 360 games have a certain look to them; PS3 games have a certain look to them. I like the way [the PS3] renders.” He concluded, “There’s a certain kind of softness without being blurry - some warmth to it - and then there’s a certain more clinical element to how the 360 looks.”

KILDE

Skrevet
*kaster meir ved på bålet*

Dan Houser har kommet med ein ny uttalelse ang forskjellen på ps3/360 reint grafisk i gta iv..

Please, stop. We cannae take any more. Speaking to 1up, Rockstar boss Sam Houser has admitted that the two versions of GTA IV do have visual differences.

“There’s a slight difference in the way they look,” he said. “I think that’s to do with really low-level technical stuff that I’m not the guy to explain. The 360 games have a certain look to them; PS3 games have a certain look to them. I like the way [the PS3] renders.” He concluded, “There’s a certain kind of softness without being blurry - some warmth to it - and then there’s a certain more clinical element to how the 360 looks.”

KILDE

Clinical element?

Vi har sett to type grafikk aktig, Playboy X har en klar grafikk aktig mens traileren everybodys a rat ser litt mer blurry ut...

Skrevet

Sendte mail til Zailor å spurte om jeg fikk GTA 4 innen release.

Svar:

Takk for din henvendelse.

Denne får du innen release ;-)

Det er kun på PS3 hvor det er ett problem med opplag fra produsenten sin side.

Ha en riktig fin dag.

Svar slutt#

Sååå, burn på PS3! :w00t:

Gjest Slettet+212343
Skrevet
Tror faktisk jeg skal styre unna gameplay-videoer, angrer allerede litt på at jeg har sett på diverse skjermbilder. Jo mer man er uvitende, desto høyere blir ekstasen første gang man trykker på stikka :)

Helt enig! man mister litt av overraskelsen og ekstasen som du sier, hvis man på forhånd vet i minste detalj hva man kan forvente seg! Nesten så jeg savner gamledager da jeg bestilte spill pr brev til SNES. Ante ingenting annet enn hva spillet het, og bittelitt fra omtaler i nintendobladet og noen helsides annnonser på baksiden av donald duck. Jeg skal unngå gameplayvideoer, dog jeg kan strekke meg til å titte litt på noen gameplay bilder. omtaler fra overivrige spillere som nettopp har fått tak i spillet er også verdiløst for meg. Andres personlige mening teller ingenting før jeg sjøl har spilt det. Når det er sagt så gleder jeg meg som en liten drittunge til den 29.!! :)

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Da var faktisk GTA IV PAL ute på torrentleech allerede.

Kamerat som sa det..kommer ikke til å ville se gameplay-videoer jeg heller :( Men kjipt at noen får det så tidlig.

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet (endret)

Se filmen hos Youtube

Gameplay video :D

Pass deg for spoilers.

Ikke turt å se den selv.

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Skrevet
ITavisen melder nå også at X360 verjsonen florerer på nettet. Det tok jaggu lang tid :roll:

Håper de som spiller det pirat, har baller nok til å dra ut og kjøpe spillet hvis dem liker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...