Lakus Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Blind fire er med. Cover systemet fungerer vel også nogenlunde likt som Army of Two sitt. Man "klistrer" seg ikke intill noe med en knapp, men man bare setter seg inntil den. Derifra kan man skyte over, blindt eller med sikte osv.
Erasus Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 PS, sjekk ut min nye signatur, boys ;O Ja, ser den har nå endelig kommet ut i en forbedret utgave, helmaks fug!
QBab Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 PS, sjekk ut min nye signatur, boys ;O Ja, ser den har nå endelig kommet ut i en forbedret utgave, helmaks fug! Signaturen til fugl må være en av de ytterst få her fra forumet, som faktisk har brent seg fast i minnet mitt. Den er så enkel som den er genial og kombinert med avataren slår den spikeren tvers gjennom kista. Tenker meg Peter fra family guy som den neste Niko Bellic.
fug Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Hahaha, jeg tar til meg flotte komplimenter. Peter Griffin og Nico Bellic hadde vært drømmeteamet i Liberty City uten tvil.
tom_bjk(politistudent) Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Det går faktisk ann å dra på comedy clubs og høre på stand up komikere...kuuult...
Erasus Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Det går faktisk ann å dra på comedy clubs og høre på stand up komikere...kuuult... Seriøst? Sykt kult da! Finner ut av alle disse nyansene på forhånd, gjør en til å neste miste søvnen jo! Blir hvertfall lite av det i slutten av april.
tom_bjk(politistudent) Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Ser jo på sett og vis veldig realistisk ut..Leste i en artikkel at eksempelvis bilene blir skitne etterhvert og må vaskes hvis du vil holde den ren,du må betale 5 dollar for å komme gjennom bomringen eller du kan bare kjøre den ned. Massevis av artige smådetaljer. Kan også få en guidet helikoptertur mot betaling... Er utrolig mye annet man kan gjøre enn sideoppdragene,men det er jo standard GTA:)
Amberlamps Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Ser jo på sett og vis veldig realistisk ut..Leste i en artikkel at eksempelvis bilene blir skitne etterhvert og må vaskes hvis du vil holde den ren,du må betale 5 dollar for å komme gjennom bomringen eller du kan bare kjøre den ned. Massevis av artige smådetaljer. Kan også få en guidet helikoptertur mot betaling... Er utrolig mye annet man kan gjøre enn sideoppdragene,men det er jo standard GTA:) aahh herlig at man kan vaske bilene!
Comprade Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Ja. Hvor fett hadde det ikke vært om Rockstar om de hadde laget et bilvaskespill?
tom_bjk(politistudent) Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 En artig video-reklame fra GameStop http://www.gametrailers.com/player/usermov...aylist=featured
Comprade Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Ja. Hvor fett hadde det ikke vært om Rockstar om de hadde laget et bilvaskespill?
Amberlamps Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Ja. Hvor fett hadde det ikke vært om Rockstar om de hadde laget et bilvaskespill? Funny Guy here =)
eXtreme-501 Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Ja. Hvor fett hadde det ikke vært om Rockstar om de hadde laget et bilvaskespill? Hadde vært "fett" det.. Vakse biler online å greier, lage "bilvaskings-klaner".. Haha xD
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Quote at den kommer fra fug, så burde det være ok ;D
Eremal Skrevet 10. april 2008 Forfatter Skrevet 10. april 2008 På grunn av allt dette snakket om signaturen til fug, skal det første jeg gjør i GTAIV være å hoppe utafor en skyskraper. DA DØR NICO BELLIC, DA DØR DU FUG! HAHAHAHAHAHAHA ... eller ikke. Back to topic!
fug Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 haha, noo, please don't :\ I WANT TO LIVE! Men når jeg tenker på hvor mange ganger jeg skal dø.. Det gjør litt vondt.. Innerst inne. PS: Best å beskytte signaturen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå