Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk motorstopp, på bilen med en stjerne. jeg ble så lei av at helikopteret skulle følge etter meg. så jeg gikk ut av bilen tok fram rpg, og BOOOM

jeg bare digger eksplosjonene i spillet.... :D

Skrevet (endret)

Jeg fikk tak i GTA IV igår! Det er sinnsykt rått, noe som de fleste av dere har opplevd.

Egentlig var alle eksemplarene EB games hadde fått inn bare til de som hadde forhåndsbestilt, men dama bak kassa var så grei at hun lot meg kjøpe en av de som var reserverte :D

Sorry, du som ikke fikk spillet du hadde ventet på.

Men, som sagt, første mann til mølla...

599.-

Verdt hver krone

Endret av Alompi
Skrevet (endret)

Trenger tips til oppdrag 25-ish%

Oppdraget det er snakk om er det andre for politikaren. Du skal inn i et boligkompleks og drepe en kar.

Jeg klarer å komme meg opp og drepe han, men jeg klarer ikke å komme meg ut igjen uten å bli drept av politiet. Noen som har noen tips om alternative veier ned?

Endret av Tee-Zee
Gjest Slettet+212343
Skrevet

Oppdraget det er snakk om er det andre for politikaren. Du skal inn i et boligkompleks og drepe en kar.

Jeg klarer å komme meg opp og drepe han, men jeg klarer ikke å komme meg ut igjen uten å bli drept av politiet. Noen som har noen tips om alternative veier ned?

Jeg sleit også med den, men fant ut at hvis jeg klarte å komme meg ned til andre etasje uten å misse for mye "helse", så hoppet jeg bare over rekkverket og ned på gata og la på sprang! ble en heftig biljakt, men kom meg unna!

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet
HAR DE GTA4 PÅ LAGER PÅ CDON.COM?

STÅR IKKE NOE OM AT DE IKKE HAR DET PÅ LAGER...

Jeg løp ned alle trappene og ut på gata, var ikke noe pes.

Blir du skutt før du kommer ut av selve huset? Politiet stormet ikke huset

da jeg prøvde :F

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Solbriller får man kjøpt i en av butikkene helt i starten av singelplayerdelen, nesten.

Inni butikken du må handle klær for å gjøre inntrykk på

den fiskefitta av ei kvinne, sorry språkbruket.

Skrevet (endret)

Svar til oppdrag 25%-ish.

Litt usikker på om vi meiner den samme, men eg plukka fram snipern og skaut han frå vegen, hoppa inni ein bil og stakk av.

Fyren var da utendørs...

Endret av fredrik
Gjest Slettet+981234789
Skrevet

er det mulig og free roam sammen med en kamerat og finne duer og stuntjumps?

Skrevet (endret)
den fiskefitta av ei kvinne, sorry språkbruket.

"oh, yes Niko! Tell me interesting things!"

Endret av -drugiS-
Skrevet
Jeg fikk tak i GTA IV igår! Det er sinnsykt rått, noe som de fleste av dere har opplevd.

Egentlig var alle eksemplarene EB games hadde fått inn bare til de som hadde forhåndsbestilt, men dama bak kassa var så grei at hun lot meg kjøpe en av de som var reserverte :D

Sorry, du som ikke fikk spillet du hadde ventet på.

Men, som sagt, første mann til mølla...

599.-

Verdt hver krone

Akkurat det samme skjedde med meg, men jeg fikk spillet til en som ikke skulle ha det likevel som hadde forhåndsbestilt(for en idiot).

Betalte 649,- da...

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

funker Social Club for noen her?

mer elendig side skal man lete lenge etter.

bruker tusen år på å oppdtatere seg.

ble ferdig med story 2 - 3 dager siden, kan fortsatt ikke gå inn på den story gang greia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...