Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel med tanke på de sluttene vi fikk så tror jeg ikke DLC kan være så stort med tanke på oppdrag, er sikkert bare noen ekstra ting de(X360) får.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Personlig har jeg en mistanke om at DLC vil være en co-op storyline.

Tror nok grunnen til at ingen av konsollene har co-op er fordi det er vanskelig å rendre 2 hele liberty city`s på EN konsoll...

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Nei, men at utfallet skal ha noe å si for senere eventuelle DLC eller for achievements jeg nå ikke kan få.

Skrevet (endret)

Tror nok grunnen til at ingen av konsollene har co-op er fordi det er vanskelig å rendre 2 hele liberty city`s på EN konsoll...

Det er jo 2x 2-4player coop oppdrag i multiplayer da..

Nei, men at utfallet skal ha noe å si for senere eventuelle DLC eller for achievements jeg nå ikke kan få.
Det var jo akkurat det jeg spurte om. For å si det sånn, hvis det blir slik, ville det vært så latterlig dårlig av Rockstar og MS, at de vil bli erklært de mest idiotiske spillselskapene som finnes.

Det er relativt lame å tvinge folk til å spille gjennom storyen en ekstra gang for å få tilgang til DLC.

Endret av Eremal
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet (endret)

eremal

Nei sant, det blir vel ikke sånn.

Men hvis de skal bruke roman senere i DLC, så får jeg kanskje litt annerledes på DLC'en i forhold til andre.

Jeg elsket roman :(

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Skrevet
Et spørsmål:

Hva i f.. er DLC?

Downloadable Content, dvs. nedlastbart innhold. Kan være alt fra nye biler og våpen til sko med skolisser som lyser i mørket.

Skrevet

Endelig fikk jeg også tak i spillet. GameStop på Tveita hadde fått inn 10 stk. De hadde to igjen etter at jeg hadde kjøpt.

Men det betyr at de sikkert har fått inn i de andre butikkene også.

PS3 det er snakk om. :)

Skrevet
Endelig fikk jeg også tak i spillet. GameStop på Tveita hadde fått inn 10 stk. De hadde to igjen etter at jeg hadde kjøpt.

Men det betyr at de sikkert har fått inn i de andre butikkene også.

PS3 det er snakk om. :)

Wihii!

Legg til stilar på PSN om du vil spille :)

Skrevet

Driver med "The final interview" , hvor ligger dette advokatfirmaet egentlig? Fikk ikke waypoint eller noe etter jeg snakka med han i telefon, har kjøpt dress.

Skrevet
Driver med "The final interview" , hvor ligger dette advokatfirmaet egentlig? Fikk ikke waypoint eller noe etter jeg snakka med han i telefon, har kjøpt dress.

Sør i Algonquin, litt på høyre sida...

Skrevet

Det er jo 2x 2-4player coop oppdrag i multiplayer da..

Trodde du mente lokal, men ok...

Skrevet

Er i "Exchange" området nå men finner ikke bygningen, hvorfor skal dette være så helvetes vanskelig? Kunne jeg ikke bare fått en waypoint istedet for å løpe byen rundt for å finne riktig sted, kommer vel for sent også nå

Skrevet

Er i "Exchange" området nå men finner ikke bygningen, hvorfor skal dette være så helvetes vanskelig? Kunne jeg ikke bare fått en waypoint istedet for å løpe byen rundt for å finne riktig sted, kommer vel for sent også nå

er kl de rundt 11 eller noe da?? kan ikke gå rett til oppdraget...må vente til dagen etter er det vell

Skrevet

er kl de rundt 11 eller noe da?? kan ikke gå rett til oppdraget...må vente til dagen etter er det vell

Jaja, det må du. Om jeg ikke tar feil, så må du også ringe å si at du kommer på intervju, eller er jeg helt ute å kjøre nå?

Skrevet (endret)

Det står en liten L/ l (for lawyer) på kartet. Mulig du må gjøre noe for at den skal dukke opp, men det husker jeg dessverre ikke.

Endret av NisseGutteN
Skrevet

Jaja, det må du. Om jeg ikke tar feil, så må du også ringe å si at du kommer på intervju, eller er jeg helt ute å kjøre nå?

å ike si du kommer...det skjer automatisk det...vis ikke det er noe bare ps3 har da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...