Bebeluv Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Har noen av dere andre merket at du kan lete etter en bil i evigheter, og når du endelig finner den så kryr det av dem sånn helt plutselig? Dette er standard GTA greier, samma var det på 3ern, Vice og San Andreas.
Snerk Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Hva er forskjellen på surround back og surround side i lyd options?
mamama Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 I blant får jeg en read-error. Før denne erroren hører jeg at boksen sliter med å lese disken. Noen som vet hva jeg kan gjøre eller hva som kan være grunnen? Det er ingen riper i spillet. Jeg har dette problemet av og til på andre spill også.
Slim91 Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Go Kiki! Flere som har satsa på lovemeet? PS: fant ut etterhvert at hun kan fjerne wanteden min!!!! Jippi
Eremal Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Skrevet 8. mai 2008 SOBOHO(E?) er også en av dem som svarer positivt på lovemeet.
-Martinho- Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 (200 sider på "GTA IV: Den store offtopic tråden" - Imponerende!)
Gormers Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Gruppe6 bilen? xD.. (Gruppesex ) Lurer på hvem som kom på den:P
mesteryoda Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 tenkte jeg skulle gjøre alle de raca til brucie etter å tatt ei lite pause med andre missions, men vær gang jeg ringer han nå så sier han at det ikke er no nye race i byen/eller at jeg skal ringe senere... noen som vet hvorfor ?
Carlgutt Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 I blant får jeg en read-error. Før denne erroren hører jeg at boksen sliter med å lese disken. Noen som vet hva jeg kan gjøre eller hva som kan være grunnen?Det er ingen riper i spillet. Jeg har dette problemet av og til på andre spill også. Har hatt problemer med det samme før, i mitt tilfelle så ripet X-boxen opp spillene mine å jeg måtte levere boksen inn til rep. Kan legge til at mange av spillene min som ble ødelagte så ikke ut til å ha noen riper heller.
Eremal Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Skrevet 8. mai 2008 Gruppe6 bilen? xD.. (Gruppesex ) Lurer på hvem som kom på den:P Det er jo en parodi på britiske Group 4 Securicor, bedre kjent som G4S, som kjøpte opp vekterdelen av Falck i 2004.
Comprade Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 tenkte jeg skulle gjøre alle de raca til brucie etter å tatt ei lite pause med andre missions, men vær gang jeg ringer han nå så sier han at det ikke er no nye race i byen/eller at jeg skal ringe senere... noen som vet hvorfor ? Når det skjer, stikker du bare til en annen øy og ringer han igjen. Funker alltid for meg
E-wok Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 tenkte jeg skulle gjøre alle de raca til brucie etter å tatt ei lite pause med andre missions, men vær gang jeg ringer han nå så sier han at det ikke er no nye race i byen/eller at jeg skal ringe senere... noen som vet hvorfor ? Du kan ikke ta mer enn ett race per 6. time.
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Hva er forskjellen på surround back og surround side i lyd options? det kommer ann på hvordan du har surround høyttalerne dine, på siden eller bak.
Eremal Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Skrevet 8. mai 2008 Det er vel 7.1 eller 5.1. 7.1 har surround side. Mens 5.1 bare har surround back.
Chris_lox Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Er hvor man har plassert bakhøytalere i et 5.1 system. Har du de på siden velger du selvfølgelig surroundmode: Side. Samme greie om du har de bak. Ønsker du litt mer trøkk derimot, og har høytalerene på siden, så velger du back, selv om de står på siden
Kiruk Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Har noen av dere andre merket at du kan lete etter en bil i evigheter, og når du endelig finner den så kryr det av dem sånn helt plutselig? Dette er standard GTA greier, samma var det på 3ern, Vice og San Andreas. Er det faktisk sånn, eller legger man bare bedre merke til andre like biler rundt seg? Blir som da man har kjøpt seg ny bil så legger man plutselig merke til alle andre biler av samme type.
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Det er vel 7.1 eller 5.1. 7.1 har surround side. Mens 5.1 bare har surround back. ikke helt, for 7.1 har begge deler. 5.1 kan enten ha bak eller side. derfor er det slik at man kan velge. jeg synes bak er best på 5.1 dette spiller burde spilles på et stort 5.1 anlegg btw. mye bra lyder rundt i byen, (skru av radioen)
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Angående slutten: Fader også, jeg fikk at roman døde.. jeg ville heller at hu dama skulle dø. Har det noe å si for videre gameplay? Kan jeg ennå få achievementen "dial B for bomb"? altså at man kan ringe til personer for å få utplassert bomber. Trur dere det har noe å si for DLC at jeg har latt Roman, en av de stiligste personene i hele spillet imo, dø? bump.
Eremal Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Skrevet 8. mai 2008 (endret) Det er sånn.Det er sånn i ca. alle spill. Mener å huske at det er pga. grunnleggende algorytmer i programkodingen, som gjør at spillet vil ha en forsmak av å hente kjøretøy som ligger i cache, så lenge du kjører i et kjøretøy, eller et kjøretøy er spawna rundt deg så vil det dukke opp igjen i cachen med en gang den blir cleara, og fortsette å være en foretrukket spawn. @ Lindquist; hva tenker du på? At du ikke kan spille DLC pga spillet har hatt det utfallet det har hatt? Endret 8. mai 2008 av Eremal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå