ftpfloppy Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 oki første ganga jeg har blitt irritert på GTA 4 nå! Har gjort alt mulig.. skaffa alle kjøretøyene til Brucie og levert alt dopet for Little Jacob fordi jeg trodde oppdragene kom fram da... men neida.. kjørte å sjekka en plass jeg viste det var et oppdrag og der var det pine med.. Men det står ikke oppført på kartet.. Safehouset mitt er heller ikke på kartet og jeg lurer på om jeg har greid å trykke på noe inne på "Map" sånn at de ikke blir vist.. Noen ide på åssen jeg kan få det fram igjen?? Irriterer grenseløst!
Bango Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 da har du sikkert et annet oppdrag på gang. Har du hoppet ut av drosjen til Roman etter du hadde ringt han? Eller sjekk mappet for noe gult eller grønt/blått merke
gtamann Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 oki første ganga jeg har blitt irritert på GTA 4 nå! Har gjort alt mulig.. skaffa alle kjøretøyene til Brucie og levert alt dopet for Little Jacob fordi jeg trodde oppdragene kom fram da... men neida.. kjørte å sjekka en plass jeg viste det var et oppdrag og der var det pine med.. Men det står ikke oppført på kartet.. Safehouset mitt er heller ikke på kartet og jeg lurer på om jeg har greid å trykke på noe inne på "Map" sånn at de ikke blir vist.. Noen ide på åssen jeg kan få det fram igjen?? Irriterer grenseløst! Sjekk på brief menyen for og se hva man skal gjøre.
crosby32 Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Tenkte å kjøpe X-Box og GTA IV. Det var kun Free Record Shop her som hadde spillet, og de tok 649,-Jeg synes det var snakk om 379 ? Kjøpte ikke til den prisen. Aldri kjøp noe der. Verdens dyreste butikk. Bestill online fra Elkjøp/Lefdal eller til nød gå i en av butikkene.
ftpfloppy Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Nei har ikke noe oppdrag på gang.. Kan heller ikke sjekke brief menyen.. Er såpass langt ute i spillet.. Alle oppdrags ikonene og safehouse ikonet forsvant bare plutselig! :S skjønner ikke hva som har skjedd!
gtamann Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Nei har ikke noe oppdrag på gang.. Kan heller ikke sjekke brief menyen.. Er såpass langt ute i spillet.. Alle oppdrags ikonene og safehouse ikonet forsvant bare plutselig! :S skjønner ikke hva som har skjedd! restart konsollen se om det funker da
Tehjoran Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Nei har ikke noe oppdrag på gang.. Kan heller ikke sjekke brief menyen.. Er såpass langt ute i spillet.. Alle oppdrags ikonene og safehouse ikonet forsvant bare plutselig! :S skjønner ikke hva som har skjedd! Sikker på at du ikke har gått inn i party mode? Eller kan du ringe roman og dem?
ftpfloppy Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 (endret) Ja kan ringe til roman og alle de andre folkane... er ikke i party mode.. men skal prøve å restarte konsollen.. men skulle ha funnet safehouset først så jeg kunne ha fått lagra Safehouset mitt er en plass på den øya helt i nord.. noen som kan si hvor den ligger? EDIT: fant safehouset EDIT2: Restarta konsollen og det funker enna ikke :S Er det en bug som har slått inn?! Endret 30. april 2008 av ftpfloppy
Jason P. C. Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Trenger litt hjelp. Jeg har mobilen oppe, men hvordan ringer jeg?
ftpfloppy Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Sorry for dårlig bildekvalitet... Inni den rød sirkelen er det et oppdrag.. men ikke noe ikon for det! Inni den blå sirkelen står jeg i safehouset... Men det er ikke noe ikon for det!! Hva er det som skjer? Ikonet til alt anna er der.. som strippe klubben og barene osv osv...
ftpfloppy Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 (endret) Ops.. dobbel post Endret 30. april 2008 av ftpfloppy
Lolcat2016 Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Så rockstar brukte 100$m på å utvikle SPILLET, Stemmer det virkelig at de brukte $100 M på å utvikle spillet? (kan du poste en direkte link til artikkelen her?) Dette høres vanvittig mye ut, selv for en stortittel som GTA IV. Hadde sett for meg at et slikt spill ville kostet flere titalls millioner dollar å utvikle, men $100M?! (dette er i samme budsjettklasse som en 'Hollywood' blockbuster). Jeg har lest i diverse nyhetsrapporter i det siste at det er forventet at GTA IV vil spille inn minst $400 M iløpet av den første uken (1), så dersom spillet virkelig kostet $100 M å utvikle (markedsføring kommer i tillegg, og jeg vil anta at budsjettet ligger på ca. $15-25 M ) så vil Rockstar uansett tjene tilbake pengene og vel så det (hvis de får 50% av hvert spill, vil de tjene minst ($400 M * 0.5) - ($100 M + $25 M) = $75 M). hvor mye de brukte på DLC er ukjent, men sikkert ikke i nærheten så mye når de allerede har programert figurene, byen, fysikken osv. Hva betyr DLC? (1) http://www.pcworld.com/article/id,145304-c...es/article.html
Lolcat2016 Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Det skal være problem for 20GB og 60GB. Ifølge hvem? Kilde, takk. Jeg har 60 GB versjonen og har ikke hatt et eneste problem med spillet, ihvertfall så langt.
Jan Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 (endret) Synes 100 M USD hørtes lite ut jeg. Global reklamering, lønn i fire år for 1000 mennesker, musikkrettigheter, distribuering, kopiering, kost og losji, utviklingsverktøy, m.m..? Endret 30. april 2008 av Jan-Erik
gamerman Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Noen som vet om live er nede ? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=946378 <-- vær så snill å hjelp
TCi Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Noen som vet om live er nede ? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=946378 <-- vær så snill å hjelp Vel, årets største spill har nettopp blitt lansert... XBL er helt klart under stort stress. MS sa de var klare for GTA, tydeligvis ikke.
Lolcat2016 Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Synes 100 M USD hørtes lite ut jeg. Global reklamering, lønn i fire år for 1000 mennesker, musikkrettigheter, distribuering, kopiering, kost og losji, utviklingsverktøy, m.m..? Som det allerede er blitt understreket: Det er snakk om utviklingskostnader. Markedsføringsbudsjettet og distribusjon er ikke tatt med her. Min forbauselse er basert på min kjennskap til filmbudsjetter og box-office tall. Jeg vet at spill tradisjonelt sett har vært rimeligere å utvikle enn store Hollywood filmer, og har aldri hørt om spill som har vært i nærheten av å koste $100 M å utvikle. Jeg sier ikke at det ikke kan stemme at GTA IV kostet $100 M å utvikle, bare at det virker svært mye og at jeg trenger litt mer kildeinformasjon for å få dette bekreftet.
TCi Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Tror det er feil. HL2 kostet ca. $40 millioner om jeg husker riktig. Det var under utvikling i 6 år, to år lengre enn GTAIV. Nå er det ikke i like stor skala, men Valve laget også alt i fra skratsj. Nå er Rockstar større enn Valve, men tviler uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå