Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kommet 21.63% ut i spillet nå.. Og det siste oppdrage jeg gjorde var Nr.1.. Men det er jo ingen oppdrag etter dette :S Hva må jeg gjøre får å få flere oppdrag?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Har kommet 21.63% ut i spillet nå.. Og det siste oppdrage jeg gjorde var Nr.1.. Men det er jo ingen oppdrag etter dette :S Hva må jeg gjøre får å få flere oppdrag?!

Ringe til folk

BTW: Online er oppe og kjører på ps3 igjen, prøv turf war, er konge:)

Endret av vegavnil
Skrevet

Oki skal prøve det ;)

:p Kjørte nettopp på bakhjulet med motorsykkel og så traff jeg en bil i sia i ei himla fart :p så fløy jeg av motorsykkelen og landa oppå et tak på et hus :D haha

Skrevet
veldgi artig spill ja.

det eneste jeg sytes er litt slitsomt er å gå rundt og gjøre sosiale greier med folk, vill spille videre i story. ikke babypasse folk.

Du MÅ jo ikke gjøre sosiale greier med folk ;)

Skrevet
veldgi artig spill ja.

det eneste jeg sytes er litt slitsomt er å gå rundt og gjøre sosiale greier med folk, vill spille videre i story. ikke babypasse folk.

Du MÅ jo ikke gjøre sosiale greier med folk ;)

Må si det er mye av moroa når ei eller anna dame ringer deg og spør om du vil gjøre no. "Jo, hvorfor ikke?!" for så å slite med billiard en halvtime.

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Finish him -achievementen.

Noen som har klart den?

Jeg har slått ihjel 15 folk på de 4 minuttene med et balltre,

men får ikke achievementen...

Finish Him - 15GS

Complete 10 melee counters in 4 minutes.

Tips til one man army-achievementen:

One Man Army 40GS

Survive 5 minutes on 6 star wanted level.

Kjør moped på toglinja rett over grensa til neste øy så du får 6 stjerner, så kjører du og gjemmer deg i togtunnelen, der kommer aldri noen.

Tips til Walk free-achievementen:

Walk Free 50GS

Lose a 4 star wanted rating by outrunning the cops.

Stå på toglinja med en moped, hopp av og skyt alt du ser av folk, helt til du har 4 politistjerner, så bare kjører du videre på toglinja helt til du er utenfor ringen, tar litt tid av og til.

Men verdt det!

Skrevet

Var en kjapp tur innom teateret, og der var det en dude som hadde oppvisning som Texas cowboy, fy faen det var så genialt dårlig at jeg holdt på å knekke sammen i latter :D

Skrevet

Går det an å lagre bilene sine? Jeg synes de sa noe om det engang, men fikk det aldri med meg. Sånn som den racerbilen du får etter å ha vunnet racet.

Skrevet
Går det an å lagre bilene sine? Jeg synes de sa noe om det engang, men fikk det aldri med meg. Sånn som den racerbilen du får etter å ha vunnet racet.

Parker den på det gule feltet utenfor leiligheten din.

Skrevet

Parker den på det gule feltet utenfor leiligheten din.

Noen som vet om man får mer plass til biler senere? Er litt kjipt med bare 2 plasser :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...