Gå til innhold

Elektronikk i usa


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om noen store butikker/sentere i enten newyork, los angeles, las vegas eller san francisco?

Skal innom alle disse stedene i de kommende ukene, men vil gjerne finne ut av litt priser og sånt før jeg reiser.

 

noen som vet om noe?

8900648[/snapback]

 

javisst;P en ring og ett kjede og ett armbånd til meg koster sånn ca 10000kr=P

veldig dyrt der =O=P

Lenke til kommentar
Noen som vet om noen store butikker/sentere i enten newyork, los angeles, las vegas eller san francisco?

Skal innom alle disse stedene i de kommende ukene, men vil gjerne finne ut av litt priser og sånt før jeg reiser.

 

noen som vet om noe?

8900648[/snapback]

fuck svare mitt a! glem hele greia du!

Lenke til kommentar
Du kan finne veldig gode priser på mange ting, men som nevnt tidligere, kjøper du mer verdifulle ting, så tenk på at garantien ofte er begrenset, og du har ingen "norske" forbrukerrettigheter.

8900854[/snapback]

Seff.. tenker på sånt som minnekort og andre småting.. eventuelt noen komponenter til dataen osv.

Lenke til kommentar
Ikke for å stjele tråden eller noe, men jeg skal til USA i ferien og tenkte på å kjøpe en mac mini der. Hva er forskjellig fra de som man kan kjøpe i Norge? (Bortsett fra at strømpluggen er annerledes?)

8901154[/snapback]

 

Har ikke så peil på Mac, men det burde ikke være store forskjellen. Hvis det er ekstern strømforsyning på minimac'en, så sjekk om den tåler 220 volt, ikke alle produkter kjøpt i USA tåler 220 volt, selv om de samme produktene kjøpt i Europa tåler både 110 og 220 volt.

Lenke til kommentar
Noen som vet om noen store butikker/sentere i enten newyork, los angeles, las vegas eller san francisco?

Skal innom alle disse stedene i de kommende ukene, men vil gjerne finne ut av litt priser og sånt før jeg reiser.

 

noen som vet om noe?

8900648[/snapback]

 

Her er ett par forslag:

 

Best Buy

Frys

 

Hilsen

Jon-Roar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...