Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva syntes dere om enne Focusen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, jeg ville prøvd 10,000 under, si at det er det du har budsjettert med. Han har også sannsynligvis satt prisen litt høyere enn det han regner med å få for den. Husk at du må omregistrerte bilen, noe du kan også bruke for å prute. Sjekk servicehefte, oljeskift osv.

Skrevet (endret)

Meget pen Focus. Meget pen. Gjennomført og stilig, og heller ikke med den svakeste motoren.

Jeg ville sagt løp og kjøp!

Edit: Uansett hvor pen bilen er må du prute litt, som Wildbill nevner. 5-10% ;)

Endret av OML
Skrevet
Meget pen Focus. Meget pen. Gjennomført og stilig, og heller ikke med den svakeste motoren.

Jeg ville sagt løp og kjøp!

Edit: Uansett hvor pen bilen er må du prute litt, som Wildbill nevner. 5-10% ;)

8902244[/snapback]

Tror du jeg klarer å få den ned i 145 000 da eller? eller var det litt optimistisk? :p

Kunne sikkert gjort noe med baklyktene, men det trengs ikke syntes jeg. De er greie nok...

Skrevet

Vil tro det er tatt lån i bilen, og du betaler en viss sum til låneselskapet og det resterende til eieren. Er bare oppdeling av pengene.

Er ikke verre enn det, hvis jeg har skjønt det rett.

Skrevet

men tilbake til pruting, hvordan skal jeg går fram?

Skal jeg bare si at jeg har 150 000, og spørre om jeg kan få den til det, eller hvordan er det?

Skrevet (endret)

Den måtte være solgt liksom, akkurat når jeg hadde funnet den perfekte Focus :cry:

jaja.. sånn kan det gå. Er ikke mange sånne pene eksemplarer i Norge vel?

Endret av [dR]MiljO
  • 4 uker senere...
Skrevet

Når du skal prute, prøv å være litt negativ.

"Nja, litt slitte dekk da.", "Den rusten i kanalene bekymrer meg litt" osv. Si også at du har sett på en annen Focus, som kostet 150 - men da med større motor og navigasjon (noe du ikke har, men det vet ikke selgeren).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...