Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

blondine eller brunette?:)


Hva er finest?  

85 stemmer

  1. 1. Hva er penest på jenter (hårfarge)

    • Blondine
      14
    • Brunette
      71


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blondiner kan bli veldig oppmerksomhets trekkende, litt for masse i noen tilfeller.

8900603[/snapback]

Jeg må bare si at jeg har en del fordommer mot blondiner på min alder, 15-16 år, og at jeg foretrekker brunetter =)

8901365[/snapback]

Brunette er min ting i allefall. Synes blond blir litt for bimbo.

8949506[/snapback]

Jeg må si at som naturlig blondine blir jeg ganske irritert når jeg leser sånt. Hvorfor skal alle blondiner lide for det noen gjør?

Det finnes like mange billige og bimbo brunetter. Bare så dere vet det.

 

Hvis dere baserer inntrykk på jenter pga hårfargen deres så blir jeg litt oppgitt.

 

Personlig syns jeg hårfargen skal stå til personen. Liker at man beholder orginal fargen. Det er som oftest det man kler best :)

Lenke til kommentar
Jeg må si at som naturlig blondine blir jeg ganske irritert når jeg leser sånt. Hvorfor skal alle blondiner lide for det noen gjør?

Det finnes like mange billige og bimbo brunetter. Bare så dere vet det.

 

Hvis dere baserer inntrykk på jenter pga hårfargen deres så blir jeg litt oppgitt.

 

Personlig syns jeg hårfargen skal stå til personen. Liker at man beholder orginal fargen. Det er som oftest det man kler best :)

8966194[/snapback]

Everybody makes silent jugdements. Jeg har dårlige erfaringer med blondiner, that's all. Fra TV, mostly.

Lenke til kommentar

Helt klart. Men nå snakker vi så klart generelt og da kan vi ikke se på noen person. Og jeg syns det er latterlig å dømme den ene fargen over den andre fordi en av de liksom skal være bimbi og billig farge.

 

Dere har så pass vett i hodet at dere "dømmer" hver jente for seg selv :)

Lenke til kommentar

Vet ikke hvorfor(sikkert lene alexandre etc som har gjort det) men når jeg ser brunetter tenker jeg at det er noe mer en sminke og fyll oppi der og finner det mer tiltrekkende.

 

Men kjenner mange snille og smarte blondiner og. Det komemr vel annpå øynene dine og normal hdfarge, fregner ikke fregner. Vanskelig å si uten å vite hvordan du ser ut:S

Lenke til kommentar

Blondine er på mange måter ikke lenger betydningen på hårfarge, men personlighet :)

 

Jenter med blondt/lyst hår kan være like glupe, eller smartere for den saks skyld, enn brunetter. Personlig kan jeg falle for begge deler, selv om jeg i løpet av et førsteinntrykk kan synes at brunetter er mer "spennende". Men allikevel synes jeg blondt/lyst hår er penest.

Lenke til kommentar
Blondine er på mange måter ikke lenger betydningen på hårfarge, men personlighet :)

 

Jenter med blondt/lyst hår kan være like glupe, eller smartere for den saks skyld, enn brunetter. Personlig kan jeg falle for begge deler, selv om jeg i løpet av et førsteinntrykk kan synes at brunetter er mer "spennende". Men allikevel synes jeg blondt/lyst hår er penest.

8968191[/snapback]

 

Neimenn Heisann!

Hva du gjør opp så tidlig på morgenen da?! Skanner de mest interessante fora'ene før du begir deg ut på digital slr? :wee:

 

Og du, blondine brukes ikke på brunnetter, da sier man kinder fordi hun er blondine inside, mens hun er mørk utenpå ;)

 

aiaiaiaiai.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...