Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Innovatek, noen erfaringer?


Anbefalte innlegg

Leste et annet innlegg her der Innovatek ble nevnt. Noen som har noen erfaringer? Ser at det er en del billige 7" på qxl, men er dette bare no dritt? Er de forresten ekte, eller er det kopi av Innovatek? For om dette er saker som faktisk fungerer, vurderer jeg å kjøpe en, siden jeg ikke gidder å bruke 6-20 000 kr på Kenwood osv... :)

 

Innovatek(?) spiller på qxl

Endret av Zentoo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De er nok ekte ja.. Ekte koreansk kvalitet.. (I fare for å få warn for å nevne Korea og kvalitet i samme setning)

Den bør iallefall være ekte.. De ligger jo på ebay til over 1000-1500kr mindre. Dessuten hadde det vel aldri vært lønnsomt å kopiere et sånt merke.

Å betale over 2000kr for noe sånt må være vannvidd.

Lenke til kommentar
De er nok ekte ja.. Ekte koreansk kvalitet.. (I fare for å få warn for å nevne Korea og kvalitet i samme setning)

Den bør iallefall være ekte.. De ligger jo på ebay til over 1000-1500kr mindre. Dessuten hadde det vel aldri vært lønnsomt å kopiere et sånt merke.

Å betale over 2000kr for noe sånt må være vannvidd.

8898808[/snapback]

 

 

hehe, du er med andre ord veldig skeptisk?:p For har en jeg kjenner som har den, sier den virker fint.. Derfor jeg ble litt skeptisk om den er ekte eller ikke den som er på qxl... Må jo nesten være en grunn til at folk kjøper det da?:p

Endret av Zentoo
Lenke til kommentar

Grunnen til at folk kjøper slikt er at det er billig, å de bryr seg kun om pris.

 

For at spilleren skal være så billig må de ha tatt en haug med snarveier og spart på funksjoner som andre spillere har.

 

Så spørsmålet du må stille deg selv er, skal jeg kjøpe noe som fungerer å kan holde i flere år. Eller skal jeg ha noe rask som jeg må bytte ut når resten av anlegget har dratt i fra. Skal du bare spille disney filmer på den for junior, holder den sikkert godt nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...