Gå til innhold

Vil Canon komme med noe nytt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ryktene sier 40D til høsten. Videre sier ryktene at den kan være en liten oppgradering med sensor rensesystem og lite annet, til en stor og betydelig oppgradering (mer MP, større lcd, gps, osv osv...)

 

Det hevdes også at det kommer en 5D oppgradering. Det hevdes til og med at det kommer en oppsplitting av 5D til 3D og 7D.

 

De som vet noe sier ingenting pga non-disclosure avtaler osv.

De som ikke vet noe kommer med stadig nye rykter, og slik går tiden inntil alle ryktemakerne og vi andre blir positivt eller negativt overrasket.

 

Canons nye kameraer pleier forøvrig å være tilgjengelige kort tid etter lansering.

Lenke til kommentar
Til høsten kommer 1DsIII

Med 50MP ;o)

8907899[/snapback]

 

Blir nok et par og tyve ihvertfall.

8908197[/snapback]

 

Jepp. 22.

Broderen jobber i en fotokjede i USA og har fortalt at de som har produktansvaret for Canon dSLR har sett kameraet i live. Om det mot formodning ikke skulle komme i høst er det i alle fall rundt hjørnet. Og det rimer forsåvidt, siden det uten tvil er det kameraet som står lengst fremme i køen 'bør få en etterfølger' av Canons kamera.

Lenke til kommentar

Det ligg mykje rykte på nettet om et evt. 40D, men dei aller fleste av dei eg har sett stammar frå våren/sommaren 2006, og gjeld vel egentlig for hausten i fjor. Har fått eindel spørsmål om det kan være et 40D på trappene, men akkurat no så vil eg vel heller berre vente å sjå.

 

Ikkje usansynlig at dei vil sleppe noko i haust, i samband med Photokina elns, men trur kanskje meir på 1ds MkIII enn 40D. Sistnevnte burde også ha litt specs om det ikkje skulle bli berre ei ny oppgradering av det ein har hatt siste åra.

 

Men det hadde jo vore spennande med eit kamera med Digic III og støyegenskapar i nærleiken av 1d Mk III.. :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg sitter og overfører noen filer til den nye laptop'en før jeg legger meg. Blant filene er en liten katalog med bilder som jeg tok med Eos 5D på den såkallte "sildefabrikken" i fjor vinter, dvs noen andre versjoner av de rustbildene jeg hadde i en tråd, hvis noen husker dem. Gleder meg til å kikke på dem om et par dager.

Lenke til kommentar
Tipper bilen til kona di er bedre enn autofokusen til 1DS MK III. Har registrert at svært mange, og da spesielt sportsfotografer, er veldig misfornøyd med autofokusen på disse.

Tviler på at noen som helst har uttalt seg om autofokusen på 1Ds Mk III... :o) Endret av k-ryeng
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...