Gå til innhold

Mulighet for å spille Oblivion uten CD?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan nokon skrive litt meir beskrevet kva ein skal gjere punkt etter punkt? Tenkte å gjere det med Heroes V, p.g.a. det er broren min sitt spel og han speler det ofte, og eg kan ikkje spele viss han speler då

 

Guide til hva du må gjøre:

 

1: Instaler Deamon Tools og Alcohol 52% (Gratis)

 

2: åpne alcohol

 

3: sett in DVD/CDen

 

4: trykk fil--> ny

 

5: derifra klarer du å lage isoen selv (Tok maks 5 min med Oblivion)

 

6: høyreklikk på deamon tools ikonet

 

7: Viritual CD/DVD Rom--> Device 0: [No media]--> mount image

 

8: filen ligger som en CD i min Datamaskin

 

Eneste som er irriterende er at det tar stor plass! :( (Oblivion ISOen tar 4,4 Gb)

Endret av Dhack
Lenke til kommentar
Er ikke det en sperre for det der på Cd'en da?

Det er vel noen som må cracket et eller annet for at det skal funke..?

8898497[/snapback]

 

Slysoft hadde i allefall en omgåing av diverse kopieringssperrer i sin cloneCD og jeg trodde da at dette var integrert også i cloneDVD men mulig jeg tar feil. Alcohol er vel også mye brukt for å omgå diverse sperrer.

 

* Å lage image lager bare en eksakt kopi av cdplata som du lager en lissom-cd stasjon på datamaskinen. så med rett programvare (f.eks daemon tools) vil programmet/spillet "tro" plata er der.

* en "no cd-crack" omgår programmets sjekkerutiner for om plata ligger i cd-stasjonen.

 

I alle fall slik jeg har forstått det...

Lenke til kommentar
Er ikke det en sperre for det der på Cd'en da?

Det er vel noen som må cracket et eller annet for at det skal funke..?

8898497[/snapback]

 

Slysoft hadde i allefall en omgåing av diverse kopieringssperrer i sin cloneCD og jeg trodde da at dette var integrert også i cloneDVD men mulig jeg tar feil. Alcohol er vel også mye brukt for å omgå diverse sperrer.

 

* Å lage image lager bare en eksakt kopi av cdplata som du lager en lissom-cd stasjon på datamaskinen. så med rett programvare (f.eks daemon tools) vil programmet/spillet "tro" plata er der.

* en "no cd-crack" omgår programmets sjekkerutiner for om plata ligger i cd-stasjonen.

 

I alle fall slik jeg har forstått det...

8899312[/snapback]

 

ja,er da klar over hva daemon tools og alcohol100% er,samt powerISO og sånt..

Men husker jeg prøvde det er med et par spill jeg hadde og det funka ikke pga kopibeskyttelse.

Men Starcraft-Brodwar funka da,siden det ikke var noe kopi-sperre på den :thumbup:

Lenke til kommentar

Hey, jeg har et spørsmål(gadd ikke og lage ny tråd bare for et lite spørsmål)

 

Kan man brenne Oblivion? eller har det derre ting som gjør at man ikke kan brenne det (husker ikke hva det heter)

 

 

Edit: Oh s**t , leif er på færde igjen.

Endret av Zerrier
Lenke til kommentar

Jeg pleier å brenne spill og musikk jeg kjøper for ikke å slite på originalplata...

 

Bruk overnevnte strategier for å lage ISO og brenn imaget... eventuelt mount opp med daemon-tools og kopier som vanlig...

 

Alcohol er et populært program til dette formålet...

 

Noen ganger er kopisperrene for harde og du må gjøre litt pjask for å få det til... :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...