Gå til innhold

Hvorfor så mange rare folk i CS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skjedde før da jeg spillte cs for en tid tilbake; Bare hvis du hadde skills så blir du kalt cheater fordi du hører spilleren eller treffer HS.

Dette her er et cs fenomen og skjer nesten ikke noen andre spill jeg har spillt.

Jeg og en kompis spillte i dag og hadde ikke spillt på en stund og vi kom tilbake heldvis hadde vi skillsene enda akuratt som sykling. Men hva skjer? Vi tar mange HS og klarer å skyte han igjennom vegger osv, og hva gjør han? Han kaller oss cheatere over lang tid og whiner i et sett. Og så plutselig stikker han og så kommer han tilbake med en jævla aimbot.

Hvorfor er det så mange shitkids i cs? Er akuratt nesten bare CS som har dette fenomenet, andre har det, men ikke i like stor grad.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Desverre har CS utviklet seg til å bli et spill med konstant whine og null respekt for verandre :(

Men på den lyse siden fins det noen steder det forstat er folkeskikk å oppdrive.

F.eks der jeg er administrator er det null-toleranse å gå til personangrep (f.eks kalle noen en jævla noob) el.

Så i ditt tilfelle så vile jeg gitt de som kalte deg "cheater" en ukes ban, så kansje de lærte seg at det faktisk finns bedre folk.

Ikke for å reklamere, men her er link til serveripene våre

http://www.broadparkgames.com/spillservere

Skrevet

Hele internett har shitkids. Anonymitet + Frihet til å si hva du vil kan få mange fjortisser (her snakker jeg om tilstanden) til å whine mye mer og slenge mer dritt enn de tør i virkeligheten. Spesielt når de vet at de ikke blir tatt. Det er 100 % sjanse for at du møter sånne folk når du henger på nettet, og spesielt på CS. Og tro meg, dette finnes i ALLE spill.

Skrevet

Jeg har ikke vært i CS-Norge så altfor lenge, men synes det har blitt mer og mer cheating opp igjennom de siste årene. Det kan godt være at jeg ikke fulgte med så godt før, men nå blir jo folk i norgeseliten o.l. fersket hele tiden. Om du vil få et godt rykte, og komme deg opp i CS-Norge, så du dra på LAN. Det hjelper ikke å sitte hjemme og vinne alt av ligaer og cuper - det er LAN som gjelder. Så, om folk er gode på nett, men ikke presterer på LAN, så er det godt mulig at de har downloadskillz. Dessuten blir du mye fortere kjent om du vinner ett par LANs enn om du vinner et par online cuper.

Skrevet

Merker på serverene der eg er admin også. (vi har 4css+2cs servere) tror eg. :p

Men dei siste mnd syns eg det har tatt helt av med folk som cheater.

Det er trist, men sant.

Er det mye whine ol. Så får dei seg en pause.

Såfremt det er bevis, eller en admin ser det.

Kan legge ved hjemmesiden eg også.

www.langkaia.com

www.superserver.no

Skrevet

Som Elyzium nevnte, er det en kombinasjon av anonymitet og frihet. I tillegg er faktorer som at en kan skjule seg bak et alias, det at kommunikasjonen utøves som oftest i sanntid og skriftlig og i tillegg er det veldig mange unge deltakere i CS.

Skrevet

Folk som tror de er best, så blir de eid av noen som er høyere skilla, og skriker ut. mange er helt meningsløse i hodet sitt, lavt utvikla for alderen, noe som irreterer de større menneskene som spiller. Dessverre har det blitt frihet til og skrive hva du vil i chatten.

Spilte på en norsk server for en stund tilbake. Den var laga for de eldre, uten små fjortisser, ,men de som oppførte seg fikk bli, ble det noe whining, personangrep eller cheating så fikk de aldri sjangs til og komme tilbake på serveren, ikke engang når de er 30år.

Det som og er med på å gjøre whining, cheating og skifte identitet lettere, er at det er bare til og kjøpe ny account til 150kr, så er du en helt ny med nye muligheter og personlighet, vis du vil.

Dette skulle har vært vanskeligere, dyrere osv.

Skrevet (endret)

Jeg må si at Jooakim er inne på noe der... Men de fleste som whiner er jo noobs (iallefall etter min oppfatning), de klager over alt osv... mm. dette er leit for selve CS spillet. :cry:

Endret av NarilS
Skrevet

Hahahaah, er jo faen meg enkelt å finne en grei server med null cheats osv. Nå er det dere som er blitt whiners her, uh, meg også. Gennialt.

Anyway, spill litt Condition Zero, lite cheaters og plagsomme folk.

Skrevet
Hahahaah, er jo faen meg enkelt å finne en grei server med null cheats osv. Nå er det dere som er blitt whiners her, uh, meg også. Gennialt.

8900712[/snapback]

Spillte CZ før over en stund istedet for CS før akuratt pga det med plagsomme folk.

Er mange hyggelige folk der, nesten ingen cheatere og plagsomme folk ja. Men selve spillet er ikke like bra laget som CS 1.6 synes jeg.

Skrevet

Hvis du spiller på noen servere som har !needadmin funksjonen så kan man bruke den på sånne ting. feks hvis det er personhets ol.

bare husk å skriv !needadmin hva problemet er.

Det har vel mye å gjøre med at det er mange unge og umodene som spiller. Men bare å bruke admins vi er her for at det skal være morro å spille og ordne opp i problemer

Skrevet

8900712[/snapback]

Spillte CZ før over en stund istedet for CS før akuratt pga det med plagsomme folk.

Er mange hyggelige folk der, nesten ingen cheatere og plagsomme folk ja. Men selve spillet er ikke like bra laget som CS 1.6 synes jeg.

8902056[/snapback]

Du vet at CZ og 1.6 er akkurat samme spillet, bare at CZ har bedre teksturer, hurtigkjøpmeny + oppdragmodus og boter for singleplayer?

Ellers er aim, hitbox osv. helt likt.

Om jeg synes folk cheater, eller kaller meg for en cheater bytter jeg bare server.

Skrevet (endret)

Når folk sier jeg cheater, så slap/slay/kicker jeg dem. Kommer de inn og fortsetter, banner jeg dem 1 min.

Når admins fra, tja, la oss si Arcticgaming.no sier jeg cheater, så blir jeg bannet. :)

edit: "Leif killed himself with worldspawn"

Endret av Sovehest
Skrevet (endret)

8902056[/snapback]

Du vet at CZ og 1.6 er akkurat samme spillet, bare at CZ har bedre teksturer, hurtigkjøpmeny + oppdragmodus og boter for singleplayer?

Ellers er aim, hitbox osv. helt likt.

Om jeg synes folk cheater, eller kaller meg for en cheater bytter jeg bare server.

8904596[/snapback]

Jeg liker grafikken i CS 1.6 bedre selv om den er dårligere. Jeg synes våpene i CZ ser dårligere ut.

Vet aim, hitbox osv er det samme, men man kan jo ikke skyte igjennom like mange vegger etter det jeg husker.

Edit: I sta skulle vi spille 1v1 så kom det mange andre inn på serveren så vi spillte mot dem. Så ble selvfølgelig han kompisen banna for aimbot når han helt klart ikke traff hodet hele tiden, men traff en del HS :hmm:

Endret av DNA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...