Gå til innhold

Hva mener dere er det beste mapet i CS?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja...liker de "klassiske" mappene. Dust2 og Aztec er egentlig best i mine øyne (selv om Aztec er litt proCT). Ser frem til de_airstrip i 1.6 (samme person som laget Aztec). Det absolutt dårligste er italy, ingen under, ingen ved siden, fysjom! for et map! *grøsse*

Skrevet

Liker dust2, inferno, aztec og assault ganske bra! men office, dust osv er også bra!

Frag or Die er konge!! NiP eg ikke SÅ bra... Rambo har jeg ikke sett... :-? men Status:Owned er også ganske tøff!

Skrevet
Inferno :evil:  og Aztec skiller seg ut.

Mvh,Stian

Ps.Noen sett "Frag or die", "Rambo" eller "NIP"?

hvis ikke..... SE de!

Kan du gi meg en link?

Favoritt map'et i CS? Har nok ikke en spesiell favorittbane, men liker de_dust 1&2, cs_italy, cs_mice_final :), cs_747, de_inferno, cs_militia.

Skrevet

Ingen tvil .. de_dust .. selv om jeg har spillt det sidenn 6.6 elns :-)

Er bare så über .. husker enda jeg campet bak en sprekk i veggen med spawn som terror .. drepte 2 stk elns :-) det var GØY! sitte på nettkaffe og fragge alle nerdene :-))

Liker også 747, kun fordi det er annerledes .. er så forbanna lei av aztec , dust2 ++ er jo BARE det folk spiller nå for tida :-

Skrevet

hei,

tror jeg liker de_dust og de_dust2 best. Kall meg newbie, men jeg synes begge brettene har noe sjarm i seg..heh. Men fikk nå nettopp øye for as_tundra og de_nuke. CS overrasker meg hele tiden :)

Skrevet

er vel ikke noe sjokk hva jeg synes.. cs_mansion :) fullpacked action.. HELE tiden.. rundene varer ikke lenge.. og plass til mye frags per minutt. :)

Skrevet

Italy var en meget god map helt til hoppinga i cs ble begrenset. Det tar bare altfor lang tid å komme seg opp noen steder.

Syns at inferno er best jeg.

Skrevet

vil jaffal få si at nye aztec er SUGENT... :evil:

liker det absolutt ikke!

dust2 og office er ganske koselige...:) assault er oxo gøy, men det er jeg ikke noe god på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...