KayAU Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Det vart i dag kunngjort eit samarbeid mellom Piranha Bytes og tyske Deep Silver. So då er det berre å glede seg til neste spel. Piranha Bytes and Deep Silver come together Planegg/Essen, Germany, 18-06-2007 The German development team Piranha Bytes and Koch Media's premium games label DEEP SILVER will be working together in future. DEEP SILVER has already acted as a co-publishing partner for Gothic 3, the most recent title developed by the team from Essen. Further details concerning the two companies' cooperation will be released at a later date. "We came to appreciate Koch Media as a competent, reliable and strong partner during the development of Gothic 3. We look forward to continuing and extending our cooperation with them with our work on a new joint title," says Michael Rüve, Commercial Manager for Piranha Bytes. "We are very happy about this collaboration with Piranha Bytes. The team possesses a lot of experience, maintains close relations to its community, has established a successful brand within Germany and beyond its borders and captivated countless players. We're very excited to be able to exclusively accompany Piranha Bytes' work," Koch Media's Managing Director Klemens Kundratitz comments on the forthcoming cooperation with the team. Lenke Kay
Hr. Jenssen Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 (endret) Deep Silver var også med på utgivelsen av Gothic 3. Håper de gir Piranha nok tid og penger til å lage gode spill. EDIT: Åja, det sto jo i artikkelen også, at de jobbet sammen. Leste den ikke før nå, jeg. Endret 18. juni 2007 av Hr. Jenssen
Mit Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 Flott! med god tid og nok kontanter tviler jeg ikke på at PB kan lage et mesterverk, jeg kjenner ikke til Deep Silver spesiellt godt men håper de gir PB den tiden de trenger. Gleder meg!
Hr. Jenssen Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 Vel, de har i det minste erfaring med hverandre fra Gothic 3 - og om de nå går sammen, bør det nesten bety at begge to kjenner hverandre godt nok til å vite omtrentlig hva det er å forvente i lønn/arbeidsinnsats.
Luchy Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Men vil de nå lage den store patchen som skulle komme uttil Hothic 3, eller er den blitt lagt på hylla?
Hr. Jenssen Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Men vil de nå lage den store patchen som skulle komme uttil Hothic 3, eller er den blitt lagt på hylla? 9029698[/snapback] Lagt på is, kan en si. Det er lite nytt om den. Foreløpig ser det mørkt ut, men de har sagt at de kanskje vil gjøre det etter hvert. Det er dog ingen grunn til å sitte og vente.
Luchy Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Vel, siden de har fått ny utgiver så håper jeg at de gjør det. Jeg synes Gothic 3 er et bra spill, men som sagt så trenger det en stor update.
Hr. Jenssen Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 Problemet er at Piranha ikke lenger har rettighetene til Gothic-serien. Det kan godt hende at de rett og slett ikke får lov å lage patchen, og dermed må de gjøre som fansen, å lage en uoffisiell patch.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå