Gå til innhold

Pro Evolution Soccer 2008

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje produsenten regner med at Kaka går til Real Madrid og at Guti vil være på vei bort fra Real Madrid. Det er nok derfor det har kommet et bilde av ham med mange journalister som skal interjuve ham.

Skrevet

Jeg hadde egentlig håpet at filming ikke skulle være med på spillet. Jeg husker dette This is football hvor man kunne filme. Jeg synes det tok bort mye seriøsitet i det spillet.

Skrevet

Hehe, håret, ja. Det ser rimelig bra ut forfra, men når man ser spilleren i profil, ser det verre ut. Men jeg vil nå påstå at frisyrene har lenge vært bedre enn på FIFA. Der ser det ut som grøt/innvoller, i hvert fall på current gen.

Filming kan enten bli bra eller ekstremt dårlig. Så langt er jeg skeptisk til det.

Skrevet (endret)

Enig der :)

Men det er bra at det endelig kommer edit-muligheter på 360 versjonen, og menyene så MYE bedre ut enn på 6'ern.

post-133262-1186326100_thumb.jpg

post-133262-1186326124_thumb.jpg

Endret av Nilsemann2k
Skrevet

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...