Gå til innhold

Creative SB X-Fi Elite Pro + annlegg


Anbefalte innlegg

Kjøpte meg da dette lydkorte for en stund siden (Creative SB X-Fi Elite Pro) angrer litt, er vell litt bedre enn hva jeg trenger men gjort er gjort. Så er det noe spessielt jeg kan gjøre med dette korte og den eksterne lydboksen som er ? Og er det noen som kan sette sammen ett brukbart annlegg til 3-4høvdinger ? må ikke være org pc-høytalere fra komplett osv. evt forsterker + høytalere osv? men, må funke så jeg kan koble til pc.

spør vist det er noe dere ikke forstår.

 

-Håper på svar. Mvh Andeers

Endret av Andeers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket type anlegg tenker du på? Type integrerte PC-anlegg slik som Logitec og Creative? Eller hifi-anlegg med separat forsterker slik som f.eks denne?

 

I siste tilfellet kan du skaffe en minijack-til-RCA-kabel slik som denne for vanlig (analog) stereo. Du kan også bruke coax eller Toslink (optisk) om forsterkeren har digital S/PDIF-inngang av en av disse typene.

Lenke til kommentar

Hei, om du er ute etter god lyd til en snill pris så kan du se på disse forslagene,

 

Forslag 1:

Forsterker

Høytalere

 

Ble en del over 4k, men du får nok lyd til å fylle rommet og høytalerne låter veldig bra til prisen og det er en god forsterker, kanskje litt svak i forhold til høytalerne, men tror det skal gå OK. og gulvhøytalere er fint om du har lite med hyller/pult å sette bordhøytalere på.

 

Forslag 2:

 

Forsterker 1

 

eller

 

Forsterker 2

 

 

høyttaler 1

 

eller

 

høyttaler 2

 

Eller

 

høyttaler 3

 

allt dette passer vel egentlig fint sammen, men jeg ville ha gått for enten QLN eller Argon høytalerne sammen med cambridge 640A.

 

Om du tenker på et typisk Pc høyttaler sett så ta en titt på Logitech Z-5500

om du vil ha den høye og STORE lyden og har en del plass.

 

Har du mindre plass så se på JBL creature eller Harman kardon soundsticks

 

De fleste trenger ikke mere enn dette til PC anlegg men valget er opp til deg da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...