Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bli kjent med jente


Anbefalte innlegg

Har kommet i kontakt med ei jente på fest, kjenner henne ikke frafør. Jeg vet bare navnet og hvilken klasse/skole hun går på.

 

Hvordan kan jeg bli mer kjent med henne? Få tak i mobilnummer etc?

Praten gikk lett på fest (men jeg mener hallo? Det var fest) så det var jo bra, men nå som hverdagen kommer hvordan skal jeg gå fram?

 

Og hvordan kan jeg forsikre meg om hun ikke har type? ^^

 

 

 

Takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har kommet i kontakt med ei jente på fest, kjenner henne ikke frafør. Jeg vet bare navnet og hvilken klasse/skole hun går på.

 

Hvordan kan jeg bli mer kjent med henne? Få tak i mobilnummer etc?

Praten gikk lett på fest (men jeg mener hallo? Det var fest) så det var jo bra, men nå som hverdagen kommer hvordan skal jeg gå fram?

 

Og hvordan kan jeg forsikre meg om hun ikke har type? ^^

 

 

 

Takk!  :)

8878574[/snapback]

 

Yo!

Det du må gjøre nå er å komme deg inn i sosialsirkelen hennes. Finn ut hvem hun henger med, hvor hun henger og når. Og VÆR DER!

Fortsett på samme tråden du er på nå, vær morsom, interessant, alpha og ikke minst skill deg ut.

Men drit i om hun har type eller ikke. Det har absolutt ingenting å si nå. Det du bør fokusere på er hvordan du skal hale hun i land.

Tlfnret kan du få på flere forskjellige måter. Her er et par enkle triks du kan bruke for det:

 

- mens dere er midt i en samtale som går veldig bra, og hun er i en "High-note" (En samtale består av noe som ser ut som høyder, og daler om du skjønner. Noen steder "Peaker" samtalen og hun har det som kalles høy "Buying temperature")

Det er her du går for nret.

- Ikke spør om det, men bare ta mobilen din og gi den til henne som om du forventer nret mens du fortsetter å prate, som om at det ikke er noen big deal for deg i det hele tatt. Kvinner gjør en big deal av noe DU gjør en big deal ut av!

- Si når dere skilles neste gang (noe ala): "Wow, må si jeg virkelig ble glad i dag. Vettu hva? Jeg hadde ikke engang tenkt å dra ut i dag, og hadde planer om å bare være hjemme og se på film med gutta, men jeg er glad jeg ble med, for hvis ikke hadde jeg ikke møtt deg. Så... hvordan kan vi fortsette denne samtalen"..<-- noe ala det.

- bruk en venue bytte i en nær fremtid. Feks: "Jeg skal på en fest/sammenkomst/utested (Whatevver) om et par dager. Du kan bli med på EN betingelse; At du oppfører deg pent! ;), Men jeg har ikke helt bestemt meg for om du er en nice girl eller en bad girl ennå. Gi meg tlfnret ditt så har jeg en sjangse til å finne ut av det før jeg bestemmer meg". (Du dingler altså noe foran henne som plutselig ble mye mer interessant når du kommer med noe Push-pull teknikk i form av good girl vs bad girl. Vips så har du en ny date og tlfnret.

 

Men uansett! UANSETT!! IKKE gå for nret eller et nytt møte mens samtalen er i en low-note. Det VIL IKKE FUNGERE! Du får kanskje nret, men det er en stor sjangse for at hun ikke vil møte deg/ta tlfen igjen. Mange menn driter seg ut på dette, for de går for nret/kysset/whatevver i low-note for å bryte stillheten.

 

Pick-Up-Artist

Endret av PUA
Lenke til kommentar
Yo!

Det du må gjøre nå er å komme deg inn i sosialsirkelen hennes. Finn ut hvem hun henger med, hvor hun henger og når. Og VÆR DER!

Fortsett på samme tråden du er på nå, vær morsom, interessant, alpha og ikke minst skill deg ut.

Men drit i om hun har type eller ikke. Det har absolutt ingenting å si nå. Det du bør fokusere på er hvordan du skal hale hun i land.

Tlfnret kan du få på flere forskjellige måter. Her er et par enkle triks du kan bruke for det:

 

- mens dere er midt i en samtale som går veldig bra, og hun er i en "High-note" (En samtale består av noe som ser ut som høyder, og daler om du skjønner. Noen steder "Peaker" samtalen og hun har det som kalles høy "Buying temperature")

Det er her du går for nret.

- Ikke spør om det, men bare ta mobilen din og gi den til henne som om du forventer nret mens du fortsetter å prate, som om at det ikke er noen big deal for deg i det hele tatt. Kvinner gjør en big deal av noe DU gjør en big deal ut av!

- Si når dere skilles neste gang (noe ala): "Wow, må si jeg virkelig ble glad i dag. Vettu hva? Jeg hadde ikke engang tenkt å dra ut i dag, og hadde planer om å bare være hjemme og se på film med gutta, men jeg er glad jeg ble med, for hvis ikke hadde jeg ikke møtt deg. Så... hvordan kan vi fortsette denne samtalen"..<-- noe ala det.

- bruk en venue bytte i en nær fremtid. Feks: "Jeg skal på en fest/sammenkomst/utested (Whatevver) om et par dager. Du kan bli med på EN betingelse; At du oppfører deg pent! ;), Men jeg har ikke helt bestemt meg for om du er en nice girl eller en bad girl ennå. Gi meg tlfnret ditt så har jeg en sjangse til å finne ut av det før jeg bestemmer meg". (Du dingler altså noe foran henne som plutselig ble mye mer interessant når du kommer med noe Push-pull teknikk i form av good girl vs bad girl. Vips så har du en ny date og tlfnret.

 

Men uansett! UANSETT!! IKKE gå for nret eller et nytt møte mens samtalen er i en low-note. Det VIL IKKE FUNGERE! Du får kanskje nret, men det er en stor sjangse for at hun ikke vil møte deg/ta tlfen igjen. Mange menn driter seg ut på dette, for de går for nret/kysset/whatevver i low-note for å bryte stillheten.

 

Pick-Up-Artist

8878795[/snapback]

Dette er vel hva som kalles for ekstrem undergraving av kvinner :!: Greit at jeg har fått et tips av deg tidligere, men det kunne ikke falle deg inn at kvinner bare er kvinner og at dem ikke er så kravstor, så kostbar og så avstøtende som du skal ha det til her!?!

 

Jeg sier ikke at du tar feil her, jeg bare sier..... ;)

Lenke til kommentar
Dette er vel hva som kalles for ekstrem undergraving av kvinner  :!:

8879093[/snapback]

Er det ikke bare enkel, anvendt psykologi?

8879144[/snapback]

Du har rett i at dette er enkel anvendt psykologi, men dette er også enkel anvendt psykologi i store mengder som bidrar til å undergrave.

 

ONTOPIC: Følg PUA sitt forslag så kommer du nok i mål :tease:

Lenke til kommentar
Har dere felles venner kan du jo få nummeret på den måten. Bare vær ærlig og si at du syntes hun var en søt jente og at du lurte på om dere kunne finne på noe en dag, f.eks. ;)

Har hun type sier hun vel i fra, vil jeg tro.

8879140[/snapback]

 

Ja, men er ikke det kanskje litt Stalker aktig? Eller er det sett på som en grei metode?

Eller burde jeg få nummeret av henne personlig. Hun går på samme skole som meg, så jeg kan kontakte henne veldig lett.

Lenke til kommentar

Når det gjelder å bli kjent med folk så er det ikke verre enn å ta kontakt og gi dem en god følelse.

Jeg leste ett sted at folk ikke blir venner med deg for hvem du er, men for hvordan du får dem til å føle seg, så hvis du klarer å beholde den lette tonen fra festen så har du kommet et stykke på vei.

 

Når det gjelder nummer så ikke spør om hun har kjæreste, det sender et "desperat"-signal. Spør isteden om hun er singel, type "Forresten, er du singel?". Svarer hun ja så vet du forhåpentligvis hva du skal gjøre og svarer hun nei så kan du ro deg ut av det med noe sånt som "Nei, selvsagt ikke. Ei jente som deg, vet du...", smile lurt og skifte tema.

 

Telefonnummer? Pja... En kompis av meg bruker følgende når det er på tide å gå hver til sitt etter en god samtale - "Det har vært hyggelig, vi bør fortsette denne samtalen en annen gang", før han så gir dama mobilen sin som om det skulle være den største selvfølge at hun ville gi ham nummeret sitt.

Holdning er nøkkelen her, og som PUA sier - damene vil bare gjøre et stort nummer ut av det hvis du gjør det.

Lenke til kommentar
Jeg leste ett sted at folk ikke blir venner med deg for hvem du er, men for hvordan du får dem til å føle seg,

 

Hvem pokkern var det som sa det igjen? Sitter å irriterer meg grovt over det nå...

 

Edit:

Har kuttet det ned til to:

Carlos Xuma og Neil...

 

kan det stemme tro? er ikke lenge siden jeg hørte det utsagnet der.

Endret av PUA
Lenke til kommentar

Det var Carlos Xuma ja...

 

Sånn, nå får du sove i natt også ;)

 

On topic: Det funker også. Tenk etter hvordan du behandler noen som for det meste får deg til å føle deg bra, kontra en som nesten bestandig er negativ og slenger om seg med edder og galle.

Jeg har en som nærmest er en inkarnasjon av pessimisme i nærmeste familie, og jeg kan vel si det som så at jeg er glad han bor nesten 50 mil unna :p

Endret av Raven_Heart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...