Gå til innhold

Best sterolyd frå ps2 eller xbox 360?


vifteovn

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Eg har ein HK 970 forsterkar og eit par PS T45 høgtalerar, altså eit steroanlegg tett oppunder 10k.

 

Så fekk eg for meg at det ville vera veldig kult å feks spela vice city / burnout revenge med litt rå lyd. Kjøyra nedover gata i Vice City med fin 80tals musikk mens ein skyte på medtrafikantar, konge!

 

Kva vil gi meg best lydopplevelse av xbox 360 og ps2? Eg er litt usikker på kabling og slik. Så vidt eg har skjønt har ikkje forsterkaren min optisk inn, om det vil bli ein begresning på ting.

 

Eg fant denne linken, men det gjeld 5.1, så eg veit ikkje kor verdifull en er:

http://www.dolby.com/consumer/games/yourconsole.html#ps2

 

 

I utgangspunktet held eg ein knapp på ps2 fordi den er billigare, og fordi dei fleste spela der er blitt designa til sterolyd. Eg vil jo ikkje ha bruk for spel som er designa/optimaliserte til 5.1 bruk, sjølv om dei heilt sikkert fungere kjempebra til 2.0 også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

de har nok veldig lik stereolyd.... alle 360 spill tror jeg har blitt laget for DD5,1

men funker også bra i stereo..

men selve lydkvaliteten tror jeg er ganske lik... begge har også optisk lyd...

Lenke til kommentar

Men eg har ingen optisk inngang på forsterkaren min, så det er ikkje noko hjelp for meg.

 

Vil eg då få lyden via scart? Eller er det dedikerte lydutgangar? Eg veit ikkje korleis baksida på ps2 og xbox 360 ser ut, bare forsterkaren min. Og der er det bare mange høgre/venstre inngangar, litt enkelt forklart :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Og då vil xbox 360 og ps2 levera samme resultat?

8881750[/snapback]

 

er ikke sikker, nå kan ikke jeg noe om lyschippene i disse, maskinene ville tro det er ganske likt,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...