Gå til innhold

level 15 access pålogging ?


Anbefalte innlegg

Hei jeg kommer meg ikke inn på web interfacen til routeren, isteden for den vanlige inloggings siden kommer det opp en standard påloggings boks fra windows med overskrift level 15 access? Har prøvd med en annen trådløs router jeg har som har samme webadresse (198.162.1.1) men det samme skjer der. Brukernavn og passord jeg har på routeren funker ikke?

post-34828-1182020563_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva slags ruter er dette?

Hjemmesnekkra firmware på den?

Eneste produktene jeg har hvert borti med lignendes tittel i passordboks er vel cisco utstyr.

Prøvd og søke på produsenten av routeren sin hjemmesider etter manualen til routeren? kan hende det finnes ett annet standard passord, om det er nextgentel så kan du prøve med aktiveringsnr du fikk på et brev som passord istedet for standard passordet

Lenke til kommentar

dette hører ut som Cisco IOS... det står hvilken model du har bak på switchen/routeren.. anbefaler deg og bruke telnet/hyperteminal i stedet for den web baserte styringa.

 

Prøv følgende standard passord:

cisco // cisco

admin // blank

admin // admin

 

jeg kan hjelpe deg og resete Cisco switchen men da må du gi meg modelen som står bak eller under switchen... hvis den ikke står noe sted så slår du på switchen med en managent kabel koblet til switchen så kommer det opp når du er i hyperterminal og når switchen booter. uansett hvordan switch det er så kan vi hjelpe deg bedre hvis vi vet hvordan model det er.

Endret av eppis
Lenke til kommentar
Hei, er en 3com router, support sidene er så kronglete at jeg har gitt opp å finne svar på problemet der, har resatt routeren  uten at det hjalp noe, er vel noe galt med den.

8876976[/snapback]

 

3com hjemmeroutere har default 192.168.1.1 ikke 198.162.1.1 som du prøver deg på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...