Gå til innhold

nytt skermkort dx 10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm... høres ikke lovende ut! Også jeg som er så utålmodig også da :-)

Komplett har jeg faktisk vært utrolig fornøyd med. Alt i alt har jeg vel hatt ca 10 ordrer fra dem siden juletider. Har aldri vært noe rot. Det samme gjelder forøvrig Netshop. Om jeg skal sette fingeren på noe så er det at enkelte varer har vært DOA, men da har jeg fått ny vare såpass fort at jeg ikke kan klage på behandlingstiden. Det er jo heller ikke nettbutikken sin skyld at enkelte varer er DOA. Dette gjelder både komplett og Netshop. Jaja, får vente et par dager til før jeg klager alt for mye på Masterit. Det kan jo som sagt hende at varene er på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke ut til at Master it er en seriøs nettbutikk dessverre! Først hadde de ikke skjermkortene inne p.g.a. feil leveranse. (påsto de i alle fall)

På mandag var jeg i kontakt med dem via mail. Da bekreftet de at de hadde fått inn kortene, og at mitt ble sendt samme dag. Det står alikevel i nettbutikken at de ikke har kortene og ordren min står fortsatt til "under behandling". I dag er det torsdag og jeg har ikke fåttt skjermkortet. De svarer ikke på mail lenger, og alle opplysninger under "om oss" og "Support" mangler plutselig. Vil fraråde folk å handle der! Oppdaterer selvfølgelig tråden her om noe endrer seg, men så langt, styr unna!

Skrevet (endret)

Nå er det en uke siden Masterit.no sa de hadde sendt skjermkortet. Det kan umulig stemme. Kan vel neppe bruke 1 uke fra dem til meg. Ellers er status som over. Eneste endring er at sist jeg sjekket sto det at de hadde skjermkortet på lager. Bestillingen er bedt slettet pr mail, men det er ikke godt å si hva som skjer/ikke skjer siden de ikke svarer på mail. Så jeg sier fortsatt STYR UNNA denne sjappa!

Da er nytt kort best. hos shg.no så får vi se hvordan det går denne gangen :-)

Det ble et Asus EN8800GTX/HTDP/768M, PCI-E

Endret av Tropetor
Skrevet

Var inn der jeg og for og kjøpe to EVGA skjermkort..Reiste inn dit og møtte han på "gata" (plantasjen ved Storo)

Når jeg kom fram så sa han at det ikke var EVGA men Expert vision.

Kjøpte det for det men det er jo feil i forrhold til hva han sa på tlf og som står på nettsiden demmses.

Ellers så fungerer korta som dem skal.

Skrevet

Unødvendig med slik oppførsel! Feil kan skje hos alle, men da bør man i alle fall svare på mail med litt info om hva som skjer. Ikke dra en bløff å si at varer er sendt når de ikke er det. Eller at du skal få Evga kort og dukke opp med noe annet. Man kan lure på om de noen gang har hatt Evga kortene inne..... Samme kan det være. Kommer aldri til å handle der uansett. Da benytter jeg heller en annen butikk med normal service. Selv om de kanskje er noen få kroner dyrere.

Skrevet

Hadde ikke forundret meg :-) I dag var jammen kortet mitt fra SHG kommet. Raskt og greit levert uten noe som helst tull. Godt de fleste har forstått hva som ventes av en seriøs nettbutikk.

Skrevet
Hadde ikke forundret meg :-) I dag var jammen kortet mitt fra SHG kommet. Raskt og greit levert uten noe som helst tull. Godt de fleste har forstått hva som ventes av en seriøs nettbutikk.

9011682[/snapback]

Legg merke til at mange også mener at SHG også er en usæriøs butikk.

(mener ikke dette selv)

Grunnen til at jeg nevner det er fordi det virker som om det er tilfeldigheter om hvem som blir fornøyd med en butikk og hvem som ikke blir det. (og oppfatter nettbutikken som usæriøs)

Har bla hørt dritt om:

MPX

SHG

MasterIT

Komplett

Personlig, så ville jeg rangert masterIT høyest for raskeste leveringen og raskest behandling. Så kommer SHG på god andreplass med kjapp levering og grei support. MPX er trege, men utrolig gode reklamasjonsrutiner.

Komplett er trege, og dyre, men svarer godt og raskt på mail.

Det er ivhertfall mine erfaringer....

Og til tross for det, så er det andre som har opplevd det stikk motsatte. :dontgetit:

Skrevet (endret)

9011682[/snapback]

Legg merke til at mange også mener at SHG også er en useriøs butikk.

(mener ikke dette selv)

Grunnen til at jeg nevner det er fordi det virker som om det er tilfeldigheter om hvem som blir fornøyd med en butikk og hvem som ikke blir det. (og oppfatter nettbutikken som useriøs)

Har bla hørt dritt om:

MPX

SHG

MasterIT

Komplett

Personlig, så ville jeg rangert masterIT høyest for raskeste leveringen og raskest behandling. Så kommer SHG på god andreplass med kjapp levering og grei support. MPX er trege, men utrolig gode reklamasjonsrutiner.

Komplett er trege, og dyre, men svarer godt og raskt på mail.

Det er ivhertfall mine erfaringer....

Og til tross for det, så er det andre som har opplevd det stikk motsatte. :dontgetit:

Endret av andrull
Skrevet

Det er sikkert litt tilfeldig hvilken butikk man er mest fornøyd med. Men å påstå at varer er sendt når de ikke er det syns jeg er i drøyeste laget. I alle fall når de også slutter å svare på mail. I tillegg har folk opplevd å få helt andre varer enn det de har blitt lovet ved bestilling. Folk får handle der de vil. Jeg for min del har hatt min siste ordre hos Masterit.no. Har fortsatt ikke fått ordren min fra den 19.06.2007, og heller ikke svar på mail ang. å slette ordren. Det skal bli spennende og se hvilke nettbutikker som eksisterer om noen år. At det er for mange nettbutikker i denne bransjen i Norge er det vel liten tvil om....

Skrevet
Det er sikkert litt tilfeldig hvilken butikk man er mest fornøyd med. Men å påstå at varer er sendt når de ikke er det syns jeg er i drøyeste laget. I alle fall når de også slutter å svare på mail. I tillegg har folk opplevd å få helt andre varer enn det de har blitt lovet ved bestilling. Folk får handle der de vil. Jeg for min del har hatt min siste ordre hos Masterit.no. Har fortsatt ikke fått ordren min fra den 19.06.2007, og heller ikke svar på mail ang. å slette ordren. Det skal bli spennende og se hvilke nettbutikker som eksisterer om noen år. At det er for mange nettbutikker i denne bransjen i Norge er det vel liten tvil om....

9016877[/snapback]

Hehe. :yes:

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Hahaha. Masterit fornekter seg ikke! :-)))

I dag fikk jeg (lettere sagt et firma jeg driver) jammen inkassovarsel inkl. purregebyr via Dnbnor Finans, på grafikk kortet jeg aldri har mottatt :-) LOL.

Endret av Tropetor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...