Gå til innhold

Grinde i Hellfire Peninsula

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Sleit nesten litt med min 57 hunter jeg. :p Men bare når jeg aggroet ganske mange da, og så hadde jeg skikkelil sugen grønt gear.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sleit nesten litt med min 57 hunter jeg. :p Men bare når jeg aggroet ganske mange da, og så hadde jeg skikkelil sugen grønt gear.

8894355[/snapback]

Har nesten bare grønt lvl 40 gear jeg og. Men jeg har ikke noe problem med å grinde opp til lvl 60 mobs.

Skrevet

slet på lvl 55 med min hunter, fikk aggro fra alt hele tiden..

men har dinget 56 nå, og det var mye mye bedre. så vil anbefale å starte på 56 egentlig

Skrevet
Noen som har noen erfaring med paladin i outlands på litt lavere levler?

Relativt lei av azeroth-quests ettersom jeg har vært igjennom dem 3 ganger før.

8893711[/snapback]

Dette lurer jeg også på.. f.eks lvl 56 i outland som pala, går d greit?

Skrevet

altså, jeg tok de mobsa uttafor Kharazan med frost mage (de er er lvl 70) som lvl 60. Vet at de ikke har veldig mye HP men det gikk. Så tipper som frostmage kan du nok stikke til outland ved lvl 52-53... det hadde jeg gjort...

Hvorfor? Fordi det er gøy...

Skrevet

Der ble Huntern 58.

Det var digg å være ferdig med grinding for en stund.

Som BM hunter har jeg grinda hellboars og orcer fra 54 til 58.

Ingen problemer med å drepe noen mobs mellom 57-59.

Stedet jeg brukte var rett utenfor Honor Hold, ned mot kløfta der orcene holder til samt bakken rett ovenfor.

Eneste som tok knekken på meg et par ganger var sandormen. Den kom noen ganger på dem mest uheldige tidspunkter. Fant ut at det beste er å drepe dritten, så du slipper å få den på deg i combat med en mob.

Pass også på eliten som patruljerer nede ved kløfta, den tok meg også et par ganger.

Som hunter var det ingen problem å ta to boars på en gang om du tok en uheldig pull. Som BM tåler peten din skade fra to stykker over en liten periode (selv på 54 gikk det fint) La det gå 5 - 10 sek, sett ned en frost trap, og multishot.

Mob nr 2 sitter i trapen mens du tar deg av den andre. Eventuelt en FD og repeter om du sliter.

Vil også anbefalle dere som skal grinde å oppgradere gear når dere lvl opp.

Fra 54 til 55 gikk tregt pga lite dps. På 55 fikk jeg kjøpt med noen nice greens som hjalp veldig mye. 55 til 56 gikk raskere fordi jeg brukte kortere tid pr mob.

56 til 57 føltes tregt igjen pga man trengte mer xp for å gå opp. Det var lite oppgradderinger på gear også, så jeg fikk ikke boosta dps.

57 til 58 gikk meget raskt. På 57 får du kjøpt Outland greens på AH. For hunter er (of the bandit) gear et must. Grindinga startet på lørdag, og jeg var ferdig i går ettermiddag. Har brukt rundt 3-4 timer pr dag over 4 dager. Lvl. raten har vært omtrent et om dagen. Ingen enchanter på noe av gear, kun brukt det som har droppa, og noen gode ting er kjøpt på AH.

Ser at noen har spurt om andre klasser, bla. Paladin.

Når huntern min var 56 så roamet det en 57 Paladin rundt meg.

Jeg drepte 3 mobs mens han tok ned en, vet ikke hvilken spec eller hvordan spiller han var. Så også at han måtte drikke etter en kamp. Har ikke lyst til å skrive mer om det fordi for alt jeg vet kan det ha vært en elendig spiller.

Uansett dette er min andre karakter med grinding i Outland, første var som jeg skrev tidligere i tråden en Feral Druid som jeg startet med på 55 i Outland.

Det gikk litt saktere med den enn med Huntern min, men fortsatt det går helt fint med en hybrid klasse også. :)

Lykke til med deres grinding. :thumbup:

Skrevet
Jeg fatter ikke hvordan folk orker å grinde... Hva motiverer dere? Hva gjør dere mens dere grinder? tips?

8902640[/snapback]

se tv eller hør på musikk, pluss ha masse rested :D

Skrevet

Motivasjonen min var å komme meg raskere fra lvl 54 til 58, enn hva som var mulig i Azeroth. Ellers så foretrekker jeg å queste meg opp.

Du trenger tålmodighet og utholdenhet, mange gidder ikke grinde fordi det blir for kjedelig. (Fult forståelig) Grinding passer derfor ikke for alle.

Så til hva jeg gjorde mens grindingen pågikk.

Satt på noe kul musikk, browset litt på nette noen ganger mens autoshot gjorde jobben. Man har jo en stor fordel med hunter, det tilater oftere afk enn andre klasser. Dette gjorde grindingen til en enklere oppgave enn det var med druid.

Noen ganger ble det jo ekstremt gørr, men da logga jeg av litt å gjorde andre ting.

Alternativt kan man jo spille en annen karakter en stund også. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...