Gå til innhold

Spille spill på Xbox 360 uten cd

AP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg lurer på om fet er mulig å kjøpe spill fra butikken, lagre den på harddisken til 360'en og kaste cd'en. :)

Viss det er mulig hvordan gjøres det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er ikke mulig.

8871915[/snapback]

Går det ikke an å streame fra pc'en heller?

Skrevet
Det er ikke mulig.

8871915[/snapback]

8871935[/snapback]

Streame spill?? :!: nei det går ikke. Du kan rippe musikk fra cd å legge inn på 360'n men ikke spill. Du kan streame video å musikk på 360 å se bilder fra eksterne kilder

Skrevet
Det er ikke mulig.

8871915[/snapback]

8871935[/snapback]

Streame spill?? :!: nei det går ikke. Du kan rippe musikk fra cd å legge inn på 360'n men ikke spill. Du kan streame video å musikk på 360 å se bilder fra eksterne kilder

8872364[/snapback]

600,- er for dyrt for et spill

Skrevet
går nok ikke det nei :) u gotta pay for the real good stuff kid :D carbon koster 800 nok :)

8872390[/snapback]

jeg kjøpte carbon i går fra butikken for 199,-

Skrevet (endret)

w0o0t? kanskje det var såpass nytt da jeg kjøpte det. har perfect dark også, knall spill men noe kronglete på two player i mission mode, men vs mode er gøy :D men nå er det seng tid på meg, btw, tune inn på radioen min, http://90.149.95.156:8100/listen.m3u mens dere sitter her :)

nighty o/

Endret av w0o0t
Skrevet

Såg Quake 4 til 799,- i Sogndal..ramlet nesten ut av butikken.

Men AP, spill koster ja. Du kan alltids importere sonefrie spill fra play-asia etc. Disse får du får under 400,- +-.

Skrevet
Såg Quake 4 til 799,- i Sogndal..ramlet nesten ut av butikken.

8872696[/snapback]

Oj oj oj. Da kunne du nesten ha saksøkt butikken. Du kunne ha sagt at du snubla i de høye prisene :!:

Prey koster forresten kr. 99,- på Elkjøp.

Skrevet

Jeg trodde Elkjøp skulle ha nogen lunde samme priser i butikkene sine jeg?

Elkjøp-butikken her er langt fra så dyr, men det er vel sikkert fordi de har konkurranse av mange andre spillkjeder o.l. da.

Skrevet

nja, kommer an på hvor nytt ting er, som f.eks carbon er et knall spill, er vel derfor prisen var så høy også

Skrevet
nja, kommer an på hvor nytt ting er, som f.eks carbon er et knall spill, er vel derfor prisen var så høy også

8875314[/snapback]

Carbon lages jo av EA og spillene dems pleier jo faktisk å være ørlitegrann billigere enn resten, så det må ha vært feilprising ute å gått i ditt tilfelle. Dessuten vil jeg si det finnes 4-5 bilspill til X360 som er bedre enn Carbon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...