Niki25 Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Noen som vet om ett sted der man får trim utstyr til en 110 ccm mini shopper?? Det er en 110 ccm honda motor Legger ved ett bilde
Niki25 Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Skrevet 16. juni 2007 Aner ikke, men sykkeln var satans rå <3<3 8876069[/snapback] Takk fikk den i dag.. Den går veldig godt.. Men når jeg skal "burne" med den så høres det ut som hele ramma knekker.. Noen som vet hvorfor ?? Har ikke noe med kjede fordi det har jeg sjekka.. Ligger en til ute på autodb som er litt billigere en min.. min har gått litt under 300 km.. ikke innkjørt engang
MailMan13 Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Takk fikk den i dag.. Den går veldig godt.. Men når jeg skal "burne" med den så høres det ut som hele ramma knekker.. Noen som vet hvorfor ?? 8877379[/snapback] Kanskje fordi det er det den gjør? Lang tynn ramme og svingarm av stålrør blir ganske mykt og vil helt sikkert gi ganske mye etter når det belastes litt. Da blir det litt knirking og smelling når ting begynner å vri på seg. Slike saker er ofte mer pyntegjenstander enn noe man kan forvente ytelse og kjøreegenskaper av, den bør nok kjøres med tanke på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå