Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Redd for innbrudd..tips til en billig boligalarm?


Anbefalte innlegg

Det har seg desverre slik at naboleiligheten har fått fire besøk av uønskede gjester på under et år.

De som bor der har overrumplet de i alle fall en gang og det viste seg at det var en narkoman.

Men det rare er at det ikke er tegn til innbrudd på døren, døren naboen er bråsikker på var låst.

 

Dette satte bekymringene mine i sving og det første jeg tenkte på var balltre. :ermm:

Etter litt videre tenkning falt jeg på ideen med å kjøpe en liten boligalarm, selv om vi har en rimelig våken hund som fatter de fleste ukjente lyder som fiendlige lyder.. :roll:

 

Min bedre halvdel er hjemme mesteparten av dagen mens jeg er på jobb og det gjør meg egentlig bare mer bekymret. :hm:

 

Uansett.. Noen som har noen gode tips til en rimelig alarm som "bråker" hvis noen entrer stua, soverommet, badet og eventuelt gangen? Leier leilighet så noen store innstalasjoner kan bli vanskelig.

 

Mvh Claus

 

edit: leif

Endret av Xander^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ta kontakt med Ola på Teletec på Ryen i Oslo og kjøp deg en Wisdom trådløs alarm med Gsm-sender. overfør alarmen til familiens mobiltelefoner.

 

however kan det virke som om naboen din har manko på en husnøkkel dersom slasken kommer seg inn i et låst hus uten å lage bruddmerker.

Bytt lås!

Lenke til kommentar
ta kontakt med Ola på Teletec på Ryen i Oslo og kjøp deg en Wisdom trådløs alarm med Gsm-sender. overfør alarmen til familiens mobiltelefoner.

 

however kan det virke som om naboen din har manko på en husnøkkel dersom slasken kommer seg inn i et låst hus uten å lage bruddmerker.

Bytt lås!

8870575[/snapback]

 

Vel.. Det har jobb bodd folk i huset før vi flyttet inn.. :hmm:

edit: forresten så er ikke nøklene systemnøkler

Endret av Xander^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...