Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Blåskjerm problem, hva skal jeg gjøre ?


Anbefalte innlegg

Hei, nylig har jeg hatt problemer med blåskjerm :dontgetit:

 

Var på lan for noen dager siden, da kom min første. Jeg tenkte at det ville bli bedre når jeg kom hjem, men neida:/ Nå får jeg blåskjerm oftere og oftere.

 

Hva bør jeg gjøre ?

 

Formatere ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke fått blåskerm på noen timer.. Men jeg vet når den kommer..

 

Jeg sitter på tråløst nettverk, og noen ganger detter jeg ut. Ser at signalet faller helt ut og jeg koblemer meg til på nytt. Noen minutter etterpå får jeg blåskjerm.

 

Vil det da si at det er tråløst kortet mitt som det er noe feil med ?.. Bør jeg kanskje oppdatere drivern der ?

Lenke til kommentar

0x0000007F: UNEXPECTED_KERNEL_MODE_TRAP

 

One of three types of problems occurred in kernel-mode: (1) Hardware failures. (2) Software problems. (3) A bound trap (i.e., a condition that the kernel is not allowed to have or intercept). Hardware failures are the most common cause (many dozen KB articles exist for this error referencing specific hardware failures) and, of these, memory hardware failures are the most common.

 

http://support.microsoft.com/?kbid=814789&sd=RMVP

http://support.microsoft.com/?kbid=137539&sd=RMVP

 

 

Om dette skjer når du bruker trådløst: oppgrader drivere, har du D-Link router oppgrader firmware.

 

ellers: oppgrader BIOS, chipset, trådløs driver som nevnt over.

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar
Smart og skrive hva slag's maskin du har  første post neste gang, telefon nummer til Dell teknisk support er +47 6711 6882

Om da maskinen ikke er kjøpt igjennom bedrift.

 

Ring Mandag om problemet enda er der.

8927336[/snapback]

 

Dimension 8400 har jeg

 

Men den firmware greia, hvilken fil skal jeg opne ?. Når jeg kjører HLDS må jeg browse noe.

Endret av Xarus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...