Gå til innhold

starte ny char

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå så ble jeg nesten litt i tvil på om jeg skal lage Undead (igjen) eller Orc lock. Orker ikke belf.

Man kan se animasjonene på spells med wow model viewer, right?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, er med på sylvanas eg, har akkurat lvla ein pala til 70, så questsa sitter i huet enda.. Blir vel lock eller shaman/warrior på meg.. Starter etter eg har gjort ferdig bm.

GM :cool:

Skrevet

En kamerat av meg rerolla netopp Horde på Stormscale. Har lyst til å bli med der med en warrior. Eneste er at jeg er litt redd for å dra å kjøpe et nytt gaming card og risikere å bli avhengig igjen :p

Skrevet
Hei, er med på sylvanas eg, har akkurat lvla ein pala til 70, så questsa sitter i huet enda.. Blir vel lock eller shaman/warrior på meg.. Starter etter eg har gjort ferdig bm.

GM :cool:

8876023[/snapback]

Sleng ut navn når du er klar.

Skrevet

Eg hadde blitt med om det var på Tarren Mill (horde).. Eg speler opp ein mage og ein warrior der no. Warrioren er level 34 og magen er level 18. Med magen skal eg AoEgrinde meg til level 70 :)

Skrevet
Jeg kunne tenke meg å starte horde nå, alltid spilt alliance og kjenner ingen på horde sia

8886429[/snapback]

Join oss på Sylvanas da vel :) Kuldesjokk har alltid spilt alliance og mener jeg.

Skrevet (endret)

Jeg har planer om å starte en ny char på balnazzar (horde,undead,priest is teh combination).

Så vist noen er lystne på å hardcore spille fra nå av og ut sommeren så er det bare å sende en PM.

Edit: Btw Jeg er veldig snill og grei, du kan godt kalle meg kosebamse om du vil.

:)

(Ser frem til mange hyggelige pm'er)

Endret av QBab
Skrevet
Jeg kunne tenke meg å starte horde nå, alltid spilt alliance og kjenner ingen på horde sia

8886429[/snapback]

Join oss på Sylvanas da vel :) Kuldesjokk har alltid spilt alliance og mener jeg.

8887380[/snapback]

Hvilke class trengs på servern? Har nesten alltid spilt priest så kan classen greit nok nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...