Gå til innhold

Tekken 5: DR får nettflerspiller (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig kult! Jeg har lyst på PS3.. Håper reduksjon av pris på PS3 skjer snart :D

Nå har jeg nok mistet teken på Tekken (hihi) men så morsomt det skal bli å spille mot folk online. Det ser jeg virkelig fram til!

Skrevet (endret)
Vil ikke latency drepe dette totalt? Jeg prøvde tekken tilkoblet TV-kortet med omtrent 0.2 sekunders forsinkelse til skjermen, og det var totalt ubrukelig.

8866256[/snapback]

0,2 sek lag er da en ping på 200ms, noe som er ganske mye,, de fleste "hurtige" spill blir vansklige med slik lag. Når d gjelder pcspill ligger vel norske servere rundt 50 ms og mindre, er vel rimielig å annta at det samme vil gjelde.

Eller er d noe jeg har missforstått ?

Endret av [^..^]Christian
Skrevet

DRITBRA ! Fy faen hvor glad jeg er nå. Dette har jeg ventet på LEEEENGE.

Latency er IKKE ett problem, Fight Night og Def Jam Icon fungerer utmerket. Spiller det hver dag.

KOOOONGE !! Like før jeg gråter kjenner jeg

Skrevet

Dette er en fantastisk nyhet! Jeg skjønner ikke hvorfor VF5 ikke klarte å få til online-gaming, men kjipt for dem.

Tekken for alle penga!

Skrevet

Det morsomme her blir jo tekken tag 2 med 2vs2 kamper online :).

4 spillere sitter på 4 forskjellige steder eller 2 forskjellige steder, tenk dere mulighetene og morroa! :D

(Selv om jeg suger i tekken om jeg møter folk med peil)

Skrevet

4 spillere sitter på 4 forskjellige steder eller 2 forskjellige steder, tenk dere mulighetene og morroa! :D

8877361[/snapback]

Hæ er det bekreftet ? Tag er jo ikke en del av Tekken 5 fra før av, men det er sårt savnet av fansen.

Skrevet

8877361[/snapback]

Hæ er det bekreftet ? Tag er jo ikke en del av Tekken 5 fra før av, men det er sårt savnet av fansen.

8877754[/snapback]

Tja, en annen nevnte det oppi her. Så jeg trodde det jeg? :p. Aner ikke. Men om det kommer, så hadde det vært enormt fett!

• 7 måneder senere...
Skrevet

Noen som får til å spille online på Tekken 5 DR???

Har prøvd noen ganger, men får bare opp "no rooms found", unansett kriterier.

Har funnet ett par som hoster to ganger, men får ikke til å gå inn på de... mister bare connection...

• 4 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...