Gå til innhold

Diskuter K850i her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har hatt problemer med siste update?

 

etter noen uker med den vil ikke mobilen min skru seg på mer :cry:

Tastaturet og det blå kamera lyset lyser da....

 

Noen tips til hvordan jeg kan få fikset på dette?

Kjøpte mobilen ifra netcom.no

 

Lastet ned siste update i går, og i dag morges når jeg sto opp, merket jeg at telefonen ikke var påslått. Så jeg prøvde å skru den på, men har nå samme problem som deg. Kjøpte også fra netcom.no. Jævla kjipt :(

Lenke til kommentar
Lastet ned siste update i går, og i dag morges når jeg sto opp, merket jeg at telefonen ikke var påslått. Så jeg prøvde å skru den på, men har nå samme problem som deg. Kjøpte også fra netcom.no. Jævla kjipt :(

 

Men allerede nå er det fikset, takket være Davinci. "Nedgraderte" til forrige software jeg hadde, og funker som juling. Får bare håpe det holder seg. Synes det er verdt å betale 84 kroner for, bedre enn at den ligger flere uker til reparasjon i alle fall...

Lenke til kommentar

Hei dere,

 

har en k850 telefon som var låst til netcom og har netcom firmware, og har opplevd to rare ting med den,

 

1. litt tilfeldig så havner den i "Skriv SMS" med innholdet "Gå til Side NNNN" hvor NNNN er alfanumeriske tegn. ikke spesielt plagsomt men en bug allikevel.

 

2. Denne er jeg mildt sagt forbannet over, forleden dag bestemte telefonen seg for å slette alle kontaktene i telefonlista! igjen var det to kontakter "Personsvar" og "SideAAAAAAA". Hadde fått nytt simkort fra operatør og hadde ikke kopiert kontaktene over til simkortet eller noenting så det er mildt sagt kjipt.

 

noen andre som har opplevd dette?

Lenke til kommentar

snedig, jeg har backup av kontaktene mine på minnekortet, på datamaskinen, og via netcom kontaktsynk.

jeg har mistet alle kontaktene mine en gang tidligere når simkortet sluttet å fungere, så jeg passer på å ikke

miste dem lenger ;)

 

hvis du bor i oslo, eller kan klare deg foruten telefonen i en ukes tid, så vil jeg annbefale deg å laste inn original

firmware her: www.gsmteknikk.no

da beholder du også garantien :D

Lenke til kommentar

Fortsetter på denne tråden jeg:)

Har et spørsmål som gjelder deksler på K850i.

Klarte å knuse dekselet bak på min K850i, og har da kjøpt både nytt fram- og bakdeksel via mytrendyphone.com. Men jeg lurer på hvordan jeg skal gå fram når det gjelder dekselskiftet.

Har noen gjort det før, og kan gi meg en liten beskrivelse?

 

Mvh E

Lenke til kommentar

prøv først å ta ut batteriet i et døgn. (det skader ikke å prøve)

om det ikke virker, så kan du enten fikse det med davinci, eller

levere telefonen inn på reparasjon. (det går på reklamasjonsretten)

 

Siste FW er R1FA035, hvilken firmware var det du hadde når dette skjedde?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...