Gå til innhold

Diskuter K850i her

Anbefalte innlegg

Skrevet
Åssen pris har dere ut? 4990,- liggern på her i byen uten binding og lås. Har fått tilbud om en til 4290,- Det er vel en kurant pris?

Kjører kjedeprisen min på den. Kr. 4999,-. Og da tjener jeg ikke mye på den heller. Sku ønske jeg hadde samme pris som andre, men noen ganger går det bare ikke :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mmm... da er mitt første parti i posten. Lurer på om det blir kniving på disse :p Har allerede hatt en del innom bare i dag som lurer på hvor den blir av :p Blir gøy på mandag ^^

Det blir nok det, jeg var på telebutikken og de hadde bestilt 2 stk! Så ja.

Andre Telekiosken i området her tok inn 3 han. Jeg har selv tatt inn 11 stk. og skal ha en selv og en som er bestilt. Men fritt står 9 stk. som jeg håper går første dagen. Ellers så ligger det fler i bestilling. Men nå ligger vi stivere priset enn de fleste da. Men regner med det skal gå greit, gjorde jo det med N95 og P1i ;)

EDIT: Om det sku bli en flopp med 9 stk. og at jeg trenger mye mer så har jeg en leverandør som har bekreftet flere telefoner 23.10. Så da tar det ikke mange dagene før jeg har flere :)

Hva slags butikk er det?

Skrevet (endret)
Hva slags butikk er det?

Leverandøren våres eller butikken min? Butikken min er i alle fall en Telekiosk. Leverandøren er Itegra.

EDIT: Men merk at vi ikke er pliktet til å kjøre kjedepris så ikke forvent denne prisen hos alle Telekiosker. Bare sånn at det er sagt.

Endret av CaZpeR
Skrevet
Kan man lage snarveier rett til egne applikasjoner på K850i? Eks til opera mini eller javaspill? Hvordan synes dere batterilevetiden er?

Ja man kan lage snarveier og batteritiden syns være ok foreløpig. Mulig den drar litt mer enn W880i men den holder trolig lenger enn K800i tror jeg.

Åssen pris har dere ut? 4990,- liggern på her i byen uten binding og lås. Har fått tilbud om en til 4290,- Det er vel en kurant pris?

Kjører kjedeprisen min på den. Kr. 4999,-. Og da tjener jeg ikke mye på den heller. Sku ønske jeg hadde samme pris som andre, men noen ganger går det bare ikke :(

Jeg ga 4290 jeg uten binding jeg og. Nordialog har mange. De får inn hele tiden de.

Hvordan får jeg tvungen blitz? Får det ikke til:(

Tvunget blitz ja....fant ikke jeg heller nå men mener da bestemt jeg fikk endret det et sted...automatisk, på av og røde øyne. Hmmm

Skrevet (endret)
Noen som veit når den grønne versjonen kommer til landet da?

Sikkert 2-3 måneder etter at den blå versjonen har vært solgt litt.

EDIT: Har fått dummyen på K850i og kanke si at den blå var av den peneste slaget. Men takker meg til denne i første omgang. Sender den vel til verkstedet vårt og får byttet til grønt når det grønne dekselet ankommer....

Endret av CaZpeR
Skrevet
Men det er vel ingen ting som er sikkert når det gjelder utgivelse av den grønne versjonen?

Nei. Skal høre med verkstedet om de kan gi en pling når grønt deksel tikker inn. For da skal min sendes inn med en gang ^^

Skrevet

Da fikk jeg endelig inn K850i. Bedre sent enn aldri. Har fått begynt å leke litt med en, men syns alt gikk forbanna tregt. Var som at det lagga hele tida.

Spesielt om jeg hadde i 4GB minnekort med en del musikk på. Mediespilleren lagga jo som natta. Prøvde også med 2-3 andre jeg fikk inn og lider av samme problemet. Dette er også fra 2 forskjellige leverandører så kan umulig være en fucka batch. Gikk mye tregere enn jeg hadde håpet :(

Får krysse fingrene på en software update.

Skrevet

Er ingen tvil. E står for Edge. Wap'er nå uten GPRS med E i hjørnet og det suser av gårde mye raskere enn GPRS. Trenger ikke engang å måle, kan se det med øyemål :p

Skrevet

Noen andre som har problemer med kalenderen? Det jeg legger inn der blir ikke lagret (selv om det står det blir lagret)

Synes virkelig denne telefonen har flere software-feil enn hva jeg har vært vant til fra SE :-(

Skrevet
Syncer kalenderen her med Outlook, og det fungerer helt utmerket.

Ja, mot outlook fungerer det fint, men ikke når jeg legger inn påminnelse direkte i telefonen..

Skrevet

Er det i det hele tatt noen som har fått en feilfri telefon til nå? Begynner og lure på om jeg skal vente med å kjøpe litt jeg altså, kanskje vente på den grønne. Virker som det er rimelig mye softwarefeil nå i starten hvertfall.

Skrevet
Er det i det hele tatt noen som har fått en feilfri telefon til nå? Begynner og lure på om jeg skal vente med å kjøpe litt jeg altså, kanskje vente på den grønne. Virker som det er rimelig mye softwarefeil nå i starten hvertfall.

Min andre tlf funker fint den. Knalltelefon med litt plast på da, men ikke knirk, ikke skurr og ikke lægg eller treg meny. Hadde det bare vært at jeg fikk denne med en gang så hadde ikke jeg skrevet det jeg skrev i tråden tidligere...og ikke skjelt ut SE heller he he

Noen andre som har problemer med kalenderen? Det jeg legger inn der blir ikke lagret (selv om det står det blir lagret)

Synes virkelig denne telefonen har flere software-feil enn hva jeg har vært vant til fra SE :-(

min funker også bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...