Gå til innhold

Kan alle gi sin fps i bf 1942!


Admin'c

Anbefalte innlegg

Grunnen til at jeg spør om dette er at jeg glemte å måle antall fps før jeg kjørte in modifiserte audiogy2 drivere.

 

Skulle ønske å se om det var noen forbedring

 

På internett spill ligger jeg med en fps på ca 100 med en resolution på 1024*? (), har trykket på lowest graphic settings. Med High settings ofg beste lyd får jeg en skuffende fps på ca 35, kjører NIS NAV SW i bakgrunnen samt masse annet

 

 

Mitt system er

a7v333

pc2700 256mb

creative G4ti4600

Audiogy1 platinum

XP

 

Holder vel for nå, legger meg ZZZZZZZZZ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når man setter "console.showFPS" til 1, så vil en rekke tall komme opp. Det tallet øverst til venstre som skifter verdi hele tiden, er den nåværende/aktuelle FPS. Mens det talllet til høyre for dette igjen, viser gjennomsnittlig FPS (de andre tallene indikerer bl.a antallet polygoner i den aktuelle framen). Tenk på "stat fps" i UT2003...

 

Hos meg (1024x768x32 med aller høyeste innstillinger + HW acceleration, Sound Detail på "High" og med 22kHz lyd) lå gjennomsnittlig FPS på 98-99. Men etter at jeg endret følgende verdier i ModsBF1942SettingsVideoDefault.con ;

 

renderer.globalLodRadius 5 (fra 1)

renderer.globalLodRadiusScaleFactor 1 (fra 5)

 

Så gikk den gjennomsnittlige FPSen ned til 85 FPS. Men så blir grafikken en god del bedre (f.eks et hangarskip ser nå på avstand mer ut som et hangarskip enn en svær firkantet kloss)..!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...