Sewero Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Spilte Half-life i går, jeg spilte L E N G E. Helt til der man skal gå oppover en fjellside (veldig bratt!) der falt jeg ned fordi jeg snudde meg for å ta opp vifta som stod på gulvet bak meg (jeg bare gikk rett fram og ned stupet) der loader den din siste save uansett om du har koder eller ikke (brukte koder for å se hvor langt jeg gadd å komme i hl på en dag) og siden det gikk ganske for så hadde jeg ikke savet en gang så da kom jeg tilbake til da i hente HEV suiten til Freeman Og jeg har også klart og dismiss 30 Gold dragons (ja det er gold dragons, men det tar til å få tak i det også ) 8946689[/snapback] Den er lei :!: Jeg skulle slette alten min på wow istad, har 2 stk med nesten likt navn så glemte jeg at den ene har jeg litt gull på ..Må få fjerna den slette knappen nå
Firvulag Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 også den gang jeg spilte et pc spill veldig lenge å bare brukte quick-save husker ikke spillet men jeg endte i en hel masse kødd så måtte jeg quick-loade men så trykka jeg quicksave! "aaarrrgh!" bare å starte på nytt...
magnemoe Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Spilte morrowind, der var det en bokhandler du skulle kjøpe en bok av som en gjenstand du måtte skaffe for å fortsette i mainquest eller mage guild quest. Problemet var at jeg hadde stjålet denne boka helt i starten av spillet, for flere uker siden og husket ikke hvor jeg hadde solgt den. Brukte en hel dag for å finne igjen der jeg hadde solgt den, selvfølgelig i en borthjemt butikk som jeg ikke husket. Så kom jeg på at jeg kunne bruke konsol komandoer for å lage en kopi.
Makri Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 (endret) har brukket hånda, og så kom jeg på at jeg hadde Pokemon Sapphire, tenkte jeg skulle prøve litt contest og sånn, tror jeg hadde alle bortsett fra 20 som var i spilelt mitt, hadde alle fra Firered og Leafgreen og alt, trada med en kompis i mange timer,men ville heller se hvorlangt jeg kom på en ny save. jeg er trykk-o-man og tror jeg vet hvor alle greiene er, så når jeg trykka A-knappen og så på TV, tenkte jeg at det var greit, men jeg holdt den i min brukne hånd og glapp den, den gikk ned til save, traff piltastene. og jeg bare trykka i vei vett, skulle inn på PokeNav eller no, sava over hele greia, bytta ut et nesten komplett poke spill med en lvl 12 liten fugl sm kunne klore da satt jeg i forsterstilling 20-30 min. Endret 26. februar 2008 av makri
vikingkylling Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 (endret) Oops-øyeblikk i spill? Jeg har så mange at det begynner å bli pinlig å nevne alle, men her er i allefall noen av dem i tilfeldig rekkefølge. The Elder Scrolls: RedGuard: Et adventurespill, ikke rollespill som Arena, Daggerfall, Morrowind og Oblivion. Men uansett, etter mange timer avar jeg nesten helt på slutten og skulle bare hoppe over en elv av lava, gå inn i en hule og til slutt sloss mot sistebossen. Så hva gjør man? Hopper ned i elven, trykker F9 for å quickloade og husker akkurat for sent at quickload er F5. Quicksave er F9... og selvfølgelig hadde jeg "ikke hatt tid" til å lagre på annet vis, så quicksave var den eneste saven jeg hadde. Var ganske forbannet da, for å si det mildt. For øvrig spilte jeg hele greia om igjen med fem forskjellige saver. Vanguard: Saga of Heroes: Vi var fem stykker i et farlig område med enda farligere fiender, og hadde kjempet oss ganske langt inn. Faktisk så langt at fiendene vi hadde drept hadde begynt å komme tilbake, så det var ikke mulig å gå tilbake igjen på vanlig måte. Den eneste måten var å kjempe oss tilbake, men det ville vi jo selvsagt ikke. I stedet fortsatte vi lengre og lengre inn, før vi til slutt fant en svært farlig fiende. Kampen gikk ganske dårlig, og ettersom jeg spilte psionist (en slags trollmann, men bruker hjernen i stedet for magi) fikk jeg litt panikk som vanlig og prøvde å teleporte ut i stedet for å dø. Resultatet ble at fire av oss kom oss ut igjen i live... Tror ikke han siste var særlig blid, da han forlot gruppen en kort tid etter. Vanguard: Saga of Heroes: Når man bruker diplomacy kan man få forskjellige ting i belønning, og en ganske sjelden ting kalles Prestigous Bauble. (eller noe sånt, husker ikke i farten hvordan det staves). Det er kort sagt en liten kule man kan bruke for å lage meget bra ting med crafting man ikke kan lage på vanlig måte. Jeg vurderte å gi den til noen som hadde bruk for den, eventuelt selge den. Dessverre var jeg teit nok til å prøve å lage noe med den selv. For å ta crafting i Vanguard kort har man Action Points som teller ned hver gang man gjør noe og kvalitet på tingen man lager som sier hvor bra den er. I tillegg bruker man ingredienser for å lage ting, som for eksempel olje, vann og så videre. En pose kan for eksempel inneholde mer om den har høyere kvalitet. Problemet var at jeg ikke hadde craftet noe særlig i det hele tatt og var ikke akkurat flink. Merkelig nok hadde jeg flaks med craftingen og gikk fort opp til A kvalitet (kun Perfect er bedre). Jeg hadde mange Action Points igjen og var nesten ferdig, så jeg tenkte jeg skulle øke kvaliteten en smule for å få den helt perfekt. Det gikk ganske fint, så da gjenstod bare å fullføre. Action Points hadde jeg nok av, så hva skjer? Selvsagt hadde jeg helt glemt av å sjekke hvor mye olje jeg har igjen... Alt jeg trengte å gjøre var å trykke én gang til for å fullføre (bortsett fra Finish, som ikke koster noe som helst), men jeg var som sagt helt tom for oljen. Dette igjen gjorde at jeg måtte avbryte craftingen, noe som igjen gjorde at alt jeg mistet alt jeg hadde brukt så lagt - inkludert den Prestgious Baublen jeg hadde slitt så lenge med å få tak i... Hadde jeg bare nøydt meg med A-kvalitet... men neida, måtte jo gå for perfekt. Vanguard: Saga of Heroes: Først sparer man lenge for å få råd til hest - så tar man en diplomacy quest fem minutter senere og får en gratis hest i belønning. Litt småirritert da, for å si det mildt. Vanguard: Saga of Heroes: (ikke misforstå, Vanguard er nevnt så ofte fordi det er omtrent det eneste jeg spiller om dagen): Recall er kjekk å ha, da det tar det tilbake til et trygt område som for eksempel et alter. Nå har det seg slik at jeg leide en flyvende mini-drage for å utforske verden. Kontrekten går ut etter ti minutter, men jeg tenkte ikke helt over det der jeg suste over himmelen og følge meg som en gud. (var veldig lavt level). På ett eller annet vis klarte jeg å rote meg inn et område med ekstremt farlige fiender da kontrakten gikk ut, så da stod jeg der midt i en ørken med veldig farlige fiender som dreper meg på et eller to slag, ser gjennom usynligheten min og litt over førti minutter igjen før jeg kunne bruke Recall for å dra hjem igjen. Selvsagt gikk jo det til helvete med ekspressfart, så da jeg døde havnet jeg med et alter og vurderte hva jeg skulle gjør da en fiende kom litt for nært og drepe meg igjen - rett ved alteret der jeg skulle være trygg. Dette gjorde jo at jeg døde på nytt og startet ved samme alter igjen - rett ved samme fiende igjen og ble drept enda en gang. Slet litt da, for å si det mildt. Endret 27. februar 2008 av thecrow77
archongamer Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 GTA San Andreas (pc) 67% fullført.. Spilte med en modifisert xbox pad og var trøtt og triggerhappy i savemenyen, vips var det tilbake til start.. Den var lei...
vikingkylling Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 Crysis: Var i en liten landsby og kom over en bensinstasjon. Tenkte skulle ha det litt moro, så jeg plukket opp en koreaner, kasta ham bort til bensinpumpene og skjøt et skudd mot en bensinpumpe med haglen. Resultatet ble vakkert, for å si det mildt. Et skudd fra haglen var nok til at bensinpumpen eksploderte, noe som igjen førte til en kjedereaksjon så hele bensinstasjonen gikk i luften. Han koreaneren overlevde nok ikke, for å si det mildt... Men det gjorde ikke jeg heller. Fysikken i Crysis er utrolig bra, så jeg stod og beundret de vakre flammene da jeg fikk hele taket fra bensinstasjonen i hodet! Litt flaut, i grunnen. Hvordan kan man unngå å legge merke til at selve taket kommer flyvende og treffer deg i hodet?
Joney Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 The Witcher: Kom nettop inn i den første byen og var seff på leting etter folk å kverke. Fant 2 stk. bandits som sto utenfor en dør, så jeg slaya begge to. Senere i spillet viser det seg at det er en quest hvor du skal inn den døre de sto utenfor. Og for å greie det må du selvfølgelig drepe disse to og få en nøkker som de dropper..... Siden dette er RPG så er de borte..
snilefisken Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 Hidden and dangerous 1 på multiplayer på hard mode. Der har du djevelens pungskinn på cd plate. kan ikke lagre i løpet av et brett så må spille gjennom hele veien. Det at tyskerne er avsindig treffsikre, har røntgen øyne og kan se 2-3 km midt på natta gjør ting bare utfordrende. Det at spillet er pakket med bugs gjør det også .. utfordrende. Uansett. Vi hadde spilt tja 3-4 dager i strekk på et map. Skulle komme seg av en båt som sank utenfor Norge eller noe. Finne en enigmamaskin i lasterommet og plante bomber. Alt går på tid og båten er ei maurtue av tyskere som klør i skytefingern. Holy hell det var vanskelig. O g det at mamma klarte å tråkke på strømpadden så den slo av 3 pcer akkurat i det vi var på vei opp av lasterommet og bare trengte å komme oss av båten... Jeg tror faktisk en kompis av meg hadde tårer i øynene da han skjønte vi ikke fikk det lagret og måtte begynne på nytt.
Joney Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 3-4 dager, hadde jeg vært morra di hadde jeg også trykka på strømpadden
snilefisken Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 3-4 dager, hadde jeg vært morra di hadde jeg også trykka på strømpadden Hehe ja i ettertid var det jo litt morsomt. Vi klarte til slutt brettet og kom oss til neste. Bare for å oppdage at det var enda mer umulig. Bykrig der det rusler tyske tankser rundt og bare venter på å gi deg en god gammeldags "bumrape" med store stygge granater. Spillet var rett og slett latterlig vanskelig. Greit nok, jeg liker utfordring for pengene men grenser for dask jeg tar før man trenger pause.
vikingkylling Skrevet 2. mars 2008 Skrevet 2. mars 2008 Crysis igjen. Gikk bort til en bil, trykket feil knapp og kastet en granat i stedet for å stjele bilen. Granaten traff vinduet på bilen, spratt tilbake i hendene mine og sprengtes. Litt småpinlig, kan man si.
GETINTHEVAN Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Tomb Raider 2 Floating Islands (tror jeg brettet het) Det er i allefall helt mot slutten der du hopper på grønne små svevende greier. Det er mange tricky jumps der, og jeg dævva masse. Så fort jeg så at jeg ikke greide hoppet trykket jeg bare på load game og loadet fra forrige plattform. .....så skjedde det selvsagt at jeg SAVET midt i et fall ned i avgrunnen. Savet over den eneste saven jeg hadde til og med! *load* AAAAAAAAAAHHHH *load* AAAAAAAAAAHHHH *load* AAAAAAAAAAHHHH Oh, the horror!
Tobi2 Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 (endret) Hmm... Vel blandt mange opplevelser: Jeg kom hjem etter en fuktig natt på byen å bestemte meg for at jeg var ikke spesielt trøtt så da måtte jeg spille et spill. Satt meg ned med Crysis... Kom til den landsbyen (eller hva det måtte være) der det var 2 tankser som rulla rundt. Fikk kjapt poppa den ene å gikk etter den andre. Der var jo en bensinstasjon like i nærheten, så jeg passet på at tanksen så hvor jeg løp. Stilte meg opp veldig fornøyd med meg selv ved bensinpumpene og venta på at den skulle komme å kjøre helt opp til meg så jeg kunne bruke bensinstasjonen for å lage litt av et fyrverkeri. Av en eller annen grunn hadde det faktum at en tanks har en stor kanon på taket gått meg forbi... Så der ser jeg et stort løp runde gjørnet og vips så hadde vi en flyvende slabbedask, i nanosuit, på månereise med taket til en bensinstasjon i ræva. Lo til jeg sovna etterpå Endret 3. mars 2008 av Tobi2
vikingkylling Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Når vi snakker om fuktig natt på byen... Var en kveld ute og festet, før jeg dro hjem og begynte å se en film mens jeg drakk litt mer. Neste formiddag våknet jeg og fant Donald Duck's Quack Attack satt på pause på PC-en min, og jeg kan garantere at det aldri har vært der før. Viste seg at jeg hadde lånt en rekke filmer hos en kamerat, og han (eller lillesøstra hans) hadde glemt CD-en med spillet i coveret til den ene filmen. Dette hadde jeg selvsagt installert og spilt til jeg slokna. Don't drink and play, people.
Patney Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 De fleste har jeg nok hatt i Super Smash Bros Melee, kan jeg tenke meg.
lolzormaxor Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 (endret) hadde kansje holdt på i tre og en halv time i shivering isles elr noe i oblivion og måtte på do, sava jo ikke fordi d var på autosave, så når jeg gikk ut at rommet så jeg farn min ligge og slappe av i soffan, og når jeg var ferdig på do så jeg at han ikke lå der noe mer, så tenkte jeg "neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei" kjappa meg inn på rommet og så pappa spilte oblivion på han sin save og fordi han hadde sikkert gått inn i et hus elr noe sånt så hadde han overtatt min autosave (som nå var hans). da var jeg irritert.... HUSK:Alltid save før du går på do!!! Endret 7. mars 2008 av Veldig slapp
Morten_H Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 min største tabbe eg huske var vel på COD4. for dei som har spilt igjenom singleplayeren på veteran vet kor forferdeligt vanskeligt den siste levelen er. der kom eg heilt te slutten der du ska skyta ein person som holde eit gissel. der klarte eg å skytta begge to og måtte gjør heile levelen omigjen. surt, men eg klarte bannen seinare då heldigvis. banen er jo lett på regular og alle dei andre vanskelighets gradene men på veteran så får du litt liten tid samtidig som alle skytter på deg og du tåler litt litte.
General RAAM Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Jeg husker jeg spilte GTA Libery City på PSPen min fra første oppdrag til andre by uten save, men gjett hva som skjedde? Batteriet ble tomt.
Broseph Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Da jeg fant ut at man ikke kunne skaffe seg Zodiac Spear (by far beste våpenet i FF XII) hvis man åpner noen bestemte chests rett etter at jeg hadde åpnet den første av dem. Idiotisk måte å gjøre det "vanskelig" å få tak i våpenet, ingen hints in-game om det engang. Gah. Har og savet over 150 timer med FF VIII. Utrolig. Har nå to saves per saves på alle FF-spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå