Gå til innhold

Misbruk av e-mail adresse på steam account

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg har funnet ut at noen har brukt min e-post adresse for å få en steam account, uten min tillatelse.. Har fått mail om at feil passord har blitt tastet inn på steam account o.l.

Prøvde å sende mail til steam account support, men de kunne ikke behandle forespørselen min.

Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å få denne kontoen slettet?

På forhånd takk :)

Klem fra meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke gå inn på steam og si at du har mistet passordet, så får du et nytt i emailen, så kan du logge inn og slette den? F.eks.

Skrevet (endret)
Eller siden de har missbrukt den, kan du skifte passordet osv og beholde den.

Kalles ikke det hijacking da og er veldig fy fy? ^^

Endret av Gravemaskin
Skrevet

Men for å registrere en steam account med min hotmail adresse, har de da også hatt passordet til min mail?

Har skiftet for sikkerhets skyld..

Takk for alle svar :)

Skrevet

Nå kan det være at dette er et "svindelforsøk" med å prøve å få tak i din steamkonto. Dvs. at du skriver inn passordet ditt slik at de fanger dette opp via en link som du da følger for å skrive dette inn.

Kan du legge ved eposten du fikk her? Fjern nødvendig privat informasjon fra den såklart.

Skrevet

Samme skjedde med meg.... Så ble kontoen tatt med cheats og er bannet for livet :( Jeg sendte også en mail med en gang, men fikk jo ikke svar før etter en mnd, og da var det jo veldig for seint :hrm:

KAn bare si lykke til :)

Skrevet

Problemet var jo at jeg aldri hadde hatt en steam konto, og aldri kommer til å skaffe meg det, jeg visste jo ikke hva det var med en gang heller..

Men nå er det ordnet :)

Jeg fant ut hvem som hadde stjålet adressen min, og fikk han til å slette den.. :D

Takk for all hjelp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...