Gå til innhold

Vil kjøpe meg et Zombie spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

HeiHei

Jeg er ute etter et Zombie spill jeg kan kjøpe meg. Noen Forslag?

Vil helst at det skal være sånn at vi er mennesker og skal prøve å stoppe Zombiene...

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Skrevet

Resident Evil, ja :) Anbefales.

Skrevet

Resident evil anbefales til PS2, IKKE PC! RE4 SUX, handler ikke om zombier heller. Finnes også noen andre, som "Land of the dead: Road of the Fiddlers" eller noe ;) HAPPY SCREAMING!

Skrevet

er jo riktignok ikke helt riktig vinkling på Stubbs - Rebel without a pulse, men det ser jo ikke så galt ut. Har ikke prøvd det, men det ser ut som om retro -50 -talls verdenen og humoren er god.

Google det så ser du

Skrevet

anbefaler "land of the dead- et eller annet" hvis du liker zombier. her er du et menneske og folka i byen og områdene rundt er blitt zombier hvis jeg ikke husker feil. :)

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Resident Evil-serien er legendarisk, men det skal sies at spillene egner seg best på konsoll. PC-versjonene jeg har prøvd har vært horrible.

Skrevet
RE4 SUX, handler ikke om zombier heller.

Og det er din mening. Gamerankings

Veldig bra spill, på tross av sin mangel på 'zombier'. Fortsatt et horror-survival spill hvor du slakter store mengder skumle folk/beist. :)

Skrevet
RE4 SUX, handler ikke om zombier heller.

Og det er din mening. Gamerankings

Veldig bra spill, på tross av sin mangel på 'zombier'. Fortsatt et horror-survival spill hvor du slakter store mengder skumle folk/beist. :)

8864058[/snapback]

synes det var det beste i serien jeg siden helt annet kamera og lettere i stede for de puzzel greine noen ganger som du ikke så så lett når du hadde det teote som var før

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Tror Resident Evil 3 er min favoritt i serien. Likte også Code Veronica veldig bra.

Skrevet

Dead Rising til X-box 360. Det er GENIALT! :!:

Husker jeg fant et plast-lasersverd i en lekebutikk, gikk rundt og slo zombier med det... (de tar ikke skade av den da :( )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...